Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته صفحه رسمی توئیتر روزنامه ایران خبر داد جمعه‌ شب گذشته، حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی‌اکبر ناطق نوری در منزل روحانی واقع در ولنجک تهران تشکیل جلسه داده‌اند.

این صفحه مجازی همچنین با بیان بخشی از جزئیات این دیدار اظهار کرد: گفته می‌شود اقدامات مربوط به «اعتراضات اجتماعی» و «مباحث سیاسی انتخابات آتی» موضوع این جلسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایران نوشت: پس از انتشار این توئیت بود که افراد و جریان‌های حامی حسن روحانی به صورت شتاب‌زده نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی (وابسته به مرحوم هاشمی رفسنجانی) بدون اشاره به اصل خبر، نسبت به تصویر آرشیوی استفاده شده در این توئیت واکنش نشان داد.

در همین راستا، معصومه ابتکار با استناد به تصویر آرشیوی استفاده شده در توئیت مذکور، شتاب‌زده واکنش نشان داد و نوشت: «توئیتر روزنامه ایران با انتشار تصویر بالا، افراد حاضر یعنی آقایان حسن روحانی، سید حسن خمینی، اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی را متهم به تشکیل جلسه در روزهای اخیر برای اقداماتی از جمله اعتراضات اجتماعی کرده است. تصویر پایین اما نشان می‌دهد که عکس به پیشنمازی مرحوم هاشمی رفسنجانی مربوط به سال‌ها پیش است.»

اما این واکنش‌ها در حالی رقم خورد که «جواد امام» مدیرعامل بنیاد باران (وابسته به رئیس دولت اصلاحات) ضمن تأیید برگزاری این جلسه به ایلنا گفت: «ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سید حسن خمینی حضور نداشت.»

کد خبر 682903 برچسب‌ها خبر ویژه حسن خمینی حسن روحانی سید محمد خاتمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه حسن خمینی حسن روحانی سید محمد خاتمی حسن روحانی حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901180

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران