Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@11:21:34 GMT

توجه مدیریت شهری به تقویت زیرساخت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۷۹۲۲

توجه مدیریت شهری به تقویت زیرساخت‌ها

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: الفبای توسعه هر استانی زیرساخت است و یکی از این زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی است، لذا رفع معضلات موجود در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

سیاوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخش کشاورزی به عنوان موتور اقتصاد استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اشتغال و مسکن از مطالبات مهم شهروندان است و از متولیان انتظار برنامه‌ریزی برای تحقق این برنامه جهت پیشرفت استان چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است دولت به بخش کشاورزی توجه بیشتری داشته باشد، زیرا بخش کشاورزی موتور اقتصاد است اگر این قسمت تأمین شود، تولید مواد غذایی و امنیت آن را برای کشور ارمغان می‌آورد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: الفبای توسعه هر استانی زیرساخت است و یکی از زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی است، لذا باید رفع معضلات موجود در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. محور شهرکرد - بروجن- لردگان- خوزستان از محورهایی است که پیشرفت‌های فیزیکی داشته و امیدواریم سریع‌تر تکمیل شود تا تردد در این مسیر به آسانی انجام شود.

وی تصریح کرد: در محور شهرکرد - شلمزار، ناغان و از مسیر دیگر به اردل شاهد تلفات جانی هم‌استانی‌ها هستیم و امیدواریم این محور نیز تکمیل شود، تونل "گورمیزه" در این مسیر از ابتدای انقلاب هنوز به بهره‌برداری نرسیده که می‌تواند حداقل ۴۰ کیلومتر مسیر جاده را کوتاه‌تر کند.

سلیمانی گفت: در محور شهرکرد - فارسان، بازفت، مسجد سلیمان نیز حدود ۱۷۵۰ متر از تونل فارسان در این مسیر حفاری شده است و امیدواریم تا فصل پاییز امسال این پروژه به اتمام برسد، البته تکمیل آن برای تردد بهینه در مسیرهای این محور نیازمند تأمین اعتبار خواهد بود.

کد خبر 581242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری محورهای مواصلاتی تصادفات جاده ای حوادث جاده ای تلفات انسانی مرگ و میر تصادفات توسعه زیرساخت ها پروژه های نیمه تمام برنامه ریزی شهری بهره برداری از پروژه های عمرانی خدمات شهری بهبود زیرساخت های شهری استان چهارمحال و بختیاری مصوبات شورای ششم رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان چهارمحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان