Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین رنکینگ جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر شمشیرباز جوان ایران جهشی چشمگیر در رده‌بندی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد که محمد فتوحی و نیما زاهدی با ایستادن در رده‌های پنجم و هشتم به کار خود پایان دادند. علی پاکدامن و محمد رهبری نیز در رده هفدهم و نوزدهم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابتهای شمشیربازی قهرمانی آسیا  رنکینگ جهانی شمشیربازی اعلام شد و به رغم اینکه دست نمایندگان ایران از رسیدن به مدال و سکوی بازماند اما شمشیرباز جوان ایران در این رنکینگ جهشی قابل توجه داشت، اگرچه سایر شمشیربازان ایران در این رنکینگ سقوط کردند.

بر این اساس، نیما زاهدی که پیش از این در رده ۳۰۰ قرار داشت با جهشی ۲۳۱ پله‌ای به رده ۶۹ رسید. همچنین در این رده‌بندی علی پاکدامن ۴ پله سقوط داشت و در رده شانزدهم ایستاد، محمد رهبری و محمد فتوحی نیز که پیش از این در رده‌های  ۲۶ و ۴۵ قرار داشتند در آخرین تغییرات اعمال شده در رده‌های ۲۷ و ۵۹ جای گرفتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم) سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم)

دیگر خبرها

  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند