Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:54:47 GMT

۵ ساختمان در حال ساخت ایلام وضعیت بحرانی دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۱۹۸

۵ ساختمان در حال ساخت ایلام وضعیت بحرانی دارند

گروه استان‌ها - نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با بیان اینکه پروژه‌های ناایمن و پرتخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد گفت: پنج واحد ساختمان در حال احداث در استان وضعیت بحرانی دارند. - اخبار استانها -

مجتبی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، با بیان اینکه پروژه‌های ناایمن و پر تخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد گفت: پنج واحد ساختمان در حال ساخت در استان وضعیت بحرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: علاوه بر این پنج مورد احصا شده که در وضعیت بحران قرار دارند، متاسفانه پروژه‌های ناایمن و پر تخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان نظام مهندسی چه اقدامی برای مقابله و پیشگیری از این وضعیت حاد را دارد گفت: متاسفانه سازمان‌های نظام مهندسی تنها اعلام وضعیت و تذکر فنی را برعهده داشته و اختیار توقف پروژه‌ها را ندارند.

نگاهی عمیق تر به حادثه متروپل آبادان؛ الزام ساماندهی زیرساخت های تولید صنعتی مسکن ناگفته‌های مأموران یگان ویژه پلیس از اتفاقات بعد از ریزش "متروپل"/ آشوبگرانی که با "کوکتل مولوتوف" میان جمعیت عزادار آمدند ورود شورای عالی استان‌ها در خصوص متروپل به عنوان مدعی‌العموم

درخواست پایانی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام از متولیان و اختیار دارندگان توقف پروژه‌های ناایمن آن بود که  برای پیشگیری ازاتفاقات ناگوار مانند متروپل و صیانت از جان هموطنان، توجه به گزارش‌های فنی ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان  را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/180/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان پروژه های ناایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!