Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:28:55 GMT

فراخوان جایزه رسانه‌ای پینووس در کردستان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۳۶۳

فراخوان جایزه رسانه‌ای پینووس در کردستان منتشر شد

سید کمال حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای پینووس اوایل خرداد سال ۱۴۰۰  با محوریت اخبار و گزارش‌های منتشر شده در نشریات و خبرگزاری های استان در ارتباط با نوروز همین سال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره این جشنواره هم مهر سال ۱۴۰۰ و سومین دوره آن هم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار شد، اضافه کرد: چهارمین دوره این جشنواره هم امسال برگزار خواهد شد و در این رقابت رسانه‌ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می‌توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ادامه داد: با درخواست انجمن عکاسان خبری کردستان، بخش عکس نیز به فراخوان چهارمین دوره این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای اضافه شد.

حسینی با بیان اینکه جایزه پینووس در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای به انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اهدا می‌شود، گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند، داوری خواهند شد.

وی با اشاره به هدفگذاری جایزه پینووس برای کمک به توسعه کردستان، بیان کرد: چهارمین دوره جایزه این رقابت به آثاری با محورهای تولید و اقتصاد دانش بنیان و منطقه آزاد بانه و مریوان تعلق می‌گیرد که از تاریخ اول فروردین تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ آثار خود را به ایمیل جشنواره(PinosAward@Gmail.com) و یا شماره مجازی(واتس اپ) ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ ارسال کنند.

برچسب‌ها کردستان اتاق بازرگانی ایران سنندج جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اتاق بازرگانی ایران سنندج کردستان اتاق بازرگانی ایران سنندج جشنواره رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج