Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:04:09 GMT

ممانعت از ورود يک محموله سلاح به داخل کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۴۳۸

خبرگزاری آریا-فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 100 قبضه کلت کمری و 200 تیغه خشاب مربوطه در مرز‌های شهرستان پاوه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه روز گذشته طی یک رشته عملیات در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی از مرز به داخل کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران سریعاً با تشکیل چند تیم عملیاتی و اجرای گشت و کمین‌های هدفمند، محل مورد نظر را زیر نظر قرار داده و در عملیات ضربتی کوله‌های حامل 100 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 200 عدد خشاب مربوطه را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه قاچاقچیان سلاح با توجه به جنگلی و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان انتظامی کشور عزم خود را برای برخورد قانونی با قاچاقچیان و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محموله سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد