Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین محمد چهاندیده گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت بر اثر بارش باران در سراوان و سیب و سوران گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر سراوان بیان کرد: طی بارش باران در سراوان و سیب و سوران تا این لحظه مورد خاصی از خسارت گزارش نشده تا امداد رسانی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های امداد رسانی، نجاتگران و سیلاب در حال آماده باش قرار دارند و چنانچه اگر بر اثر بارندگی تخریب رخ داد بدون فوت وقت به محل اعزام و اقدامات امدادی را انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان ادامه داد: در حال حاضر کمبود امکانات ندارند اما اگر با توجه به وسعت بارندگی و خسارت با کمبود امکانات مواجه شدند می توانند از شهرستان های همجوار تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند.

جهاندیده خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه اکثر بارش های این منطقه به صورت رگباری همراه با طوفان است از شهروندان درخواست می شود از رفتن به سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در کل استان شرایط برای بارش های سیل آسا و طوفانی وجود دارد، تصریح کرد: به مردم توصیه می شود از قرار گرفتن در مسیل ها قرار خود داری کرده و در مواقع ضرور با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا در اولین فرصت کمک های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی