Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور بر ضرورت اجرایی شدن و توجه جدی به برنامه‌های ۵ ساله حوزه های علمیه تاکید کرد.

آیت الله اعرافی، در نشست با حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان،هاشمی، استاندار سمنان، مدیر و معاونین مرکز مدیریت و اعضای شورای مشورتی حوزه های علمیه استان سمنان اظهار کرد: در استان سمنان الحمدالله همبستگی، همدلی و همنوایی در همه ابعاد وجود دارد که باید به‌واسطه همدلی و همگامی که در راستای پیشبرد اعتلای حوزه‌های علمیه استان وجود دارد، صمیمانه تقدیر داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تمجید از خدمات مسوولان حوزه های علمیه استان تصریح کرد: امروز در این نشست به مباحث و مسائل استان و پیگیری مصوبات سفرهای قبل انجام شده به استان در راستای پیشبرد امور حوزه های علمیه می‌پردازیم.

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: تاکنون بالغ بر ۵ بار به استان سمنان سفر کردیم و این نشست و سفر مسئولان استان، دومین سفر معکوس در راستای پیگیری مصوبات است.

اعرافی با ابراز خرسندی از اقدامات حوزه های استان افزود: حوزه استان در این دوره در بحث امور حوزه‌های علمیه منسجم تر است که انشالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش حوزه های علمیه در راستای خدمت به مردم  و فرهنگ استان باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به فرهنگ و ظرفیت‌های موجود و نیاز علمی و فرهنگی که استان دارد انشالله حوزه‌های علمیه استان با یک شتاب بیشتر به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه امروز نیز نشان از همبستگی و وحدت در استان سمنان دارد اظهار کرد: برنامه ۵ ساله ای که برای حوزه علمیه استان تهیه شده، ضرورت دارد برای اقدامات آتی مَد نطر قرار داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور با تقدیر از برپایی نکوداشت آیت الله شاهچراغی در دامغان و سمنان گفت: علاقمند بودیم در آیین نکوداشت آیت الله شاهچراغی که برنامه بسیار ارزشمندی بود حضور پیدا کنیم که توفیق حاصل نشد، از درگاه خداوند متعال و برای سلامت و عزت ایشان دعا میکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز با اشاره به تلاش های آیت الله شاهچراغی گفت: آیت الله شاهچراغی مسئول و رئیس ما در شورای مشورتی حوزه های علمیه استان هستند که در این سفر توفیق بهره مندی از محضر ایشان حاصل نشد.

وی تصریح کرد: مجلس درخور شانی در خصوص نکوداشت مقام آیت الله شاهچراغی در استان انجام شد که بسیار برنامه ارزشمندی بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پیگیری مصوبات سفر با برکت آیت الله اعرافی، ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به استان در راستای مطالبات و امور حوزه علمیه استان در این نشست انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آیت الله اعرافی حوزه علميه سمنان امام جمعه سمنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه حوزه های علمیه استان آیت الله شاهچراغی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست فصلی مدیران سازمان انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام شهر مقدس قم اظهار کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی سفیران حوزه علمیه در ارگان‌های نظامی هستند و عقیدتی سیاسی انتظامی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی در طی این سالیان مسیر پیشرفت را پشت سرگذاشته و با گذشته قابل قیاس نیست.

وی افزود: شرایط ایران با عملیات وعده صادق در جهان تغییر یافته و امروز ایران به قدرت منطقه و نماد پیشرفت و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: روحانیون در محیط کاری و اداری نباید از فضای حوزوی و معنوی غافل شوند چراکه با اخلاق اسلامی می‌توان موثر بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها به گفته امام علی (ع) برای امتحان و آزمایش ما هستند فلذا از بدو اخذ هر مسئولیتی ما امانت دار هستیم و اگر از این امانت غافل شویم به کجی و انحراف خواهیم رفت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روحانیون باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد: طرح نور که در راستای عفاف و حجاب در حال اجراست، می‌بایست با ظرافت شده شود تا موجب ناکامی دشمنان و تحکیم شرایط اسلامی شود.

کد خبر 6090462

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست