Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:56:02 GMT

خط قرمز ایران امنیت شهروندان است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۸۳۷

خط قرمز ایران امنیت شهروندان است

به گزارش «تابناک»، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با تسنیم درباره تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و طرح برخی تهدیدات علیه کشورمان، طی سخنانی اظهار داشت: ذات رژیم غاصب صهیونیستی که روشن بوده و هست و تأسیس نامشروع این رژیم مبتنی بر ترور، تروریسم، ظلم و حق‌کُشی شکل گرفته و ادامه حیاتش هم مبتنی بر همین ذات تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به چنین موجود و ماهیتی روشن بوده، هست و ثابت خواهد بود و طبیعتا انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی هم موضع‌گیری روشنی نسبت به چنین ماهیت‌های غیرمشروعی داشته باشند و عملکرد روشنی نسبت به اقدامات غیرقانونی و تروریستی چنین رژیمی به‌عمل بیاورند تا سایه آثار و اقدامات مخرب این رژیم منحوس را از منطقه برطرف کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به این رژیم را پیش خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، رژیم صهیونیستی اخیرا تحرکات نظامی جدیدی علیه کشورمان داشته‌ و نخست‌وزیر این رژیم هم روزهای گذشته تهدید نظامی را علیه ایران مطرح کرده بود. ضمن این‌که صهیونیست‌ها مدت زیادی‌ست با حضور در شمال عراق دست به اقدامات خرابکارانه، شرارت و پرورش تیم‌های تروریستی و تروریست‌پروری زده‌اند که مقامات رسمی و نظامی کشورمان مکررا هشدار داده‌اند.

از جمله‌ی اقدامات کشورمان می‌توان به «هدف قرار دادن دو مرکز آموزشی موساد و اطراف کنسولگری آمریکا در اربیل» در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ و هم‌چنین «درهم کوبیدن مواضع گروه‌های تروریستی در اربیل با حملات توپخانه‌ای» در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره کرد.

هم‌چنین عصر روز یکم خردادماه جاری نیز سرهنگ پاسدار مدافع حرم علی صیاد خدایی در شرق تهران توسط یک موتورسوار و با شلیک گلوله، جلوی منزل مسکونی خود به شهادت رسید. سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده اعلام کرد که شهید خدایی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

رژیم صهیونیستی این‌روزها و در ادامه این اقدامات تروریستی خود، عملیات روانی و رسانه‌ای را توسط شبکه‌ها و رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی و مردم کلید زده‌اند تا بتوانند اذهان و افکار عمومی ملت ایران را آشفته کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام بهادری جهرمی سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی تهدیدات خط قرمز امنیت شهروندان متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است