Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@16:29:40 GMT

(ویدئو +16) ضرب و شتم وحشیانه زنان در چین جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۸۹۵۷

(ویدئو +16) ضرب و شتم وحشیانه زنان در چین جنجالی شد

تصاویر دوربین نظارتی از حملات مردان به زنان در رستورانی در شهر تانگشان در شمال شرقی چین، سیل خشم را در رسانه‌های اجتماعی چین به راه انداخته است و بحث و گفتگو‌های زیادی را برای مجازات مهاجمان و و همچنین در مورد رفتار با زنان برانگیخته است.

به گزارش فرارو، این ویدئوی خشونت‌بار که در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است، حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد روز جمعه به وقت محلی مردی را نشان می‌دهد که به میزی که چند زن دور آن نشسته اند نزدیک می‌شود و زنی را لمس می‌کند و بعد از اینکه زن او را هل می‌دهد، به او ضربه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نزاع متعاقب آن، گروهی از مردان شاهد حمله وحشیانه به زن و دیگر زنان همراه او هستند. پلیس محلی گفته است که دو زن جراحات شدیدی متحمل شده اند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

اداره امنیت عمومی محلی در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که تمامی ۹ مظنون دخیل در این پرونده تا بعدازظهر شنبه دستگیر شده اند و تحقیقات در حال انجام است.

بحث در مورد این حمله روز شنبه بر رسانه‌های اجتماعی چین غالب شد و شش جایگاه برتر از موضوعات مورد بحث ویبو را به خود اختصاص داد. تلویزیون دولتی نیز در یک خبر کوتاه خواستار مجازات شدید مظنونان شد.

اما به دنبال دیگر موارد برجسته اخیر در مورد بدرفتاری با زنان، یک پست به طور گسترده در وی چت در روز شنبه با چارچوب رسمی اولیه حمله به عنوان یک اقدام ساده خشونت آمیز مخالفت کرد. در این پست ناشناس آمده است: "این در جامعه‌ای اتفاق افتاد که خشونت علیه زنان بیداد می‌کند... نادیده گرفتن و سرکوب دیدگاه جنسیت به معنای انکار خشونتی است که مردم - به عنوان زنان - از آن رنج می‌برند. "

هشدار: دیدن این ویدئو ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: خشونت علیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • (ویدئو) فیلمی از یک زوج جوان روی ترک موتور جنجالی شد
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند