Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم توفارقان آذرشهر با درخشش علیرضا امیریان جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ علیرضا امیریان بسکتبالیست آبیکی که این فصل در ترکیب تیم توفارقان آذرشهر حضور داشت به همراه این تیم جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر را به دست آورد.

امیریان که پیش از این سابقه بازی در تیم های لیگ برتری را در کارنامه داشت ، تجربه خود را در تیم توفارقان آذرشهر به کار گرفت و موفق شد با عملکرد خوب خود دوباره حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبالیست های استان در طول سال های اخیر در تیم های لیگ برتری و تیم های لیگ یک و دو حضور موفقی در تیم های باشگاهی داشته اند و عملکرد قابل قبولی را ثبت کردند.

 جا دارد با حمایت و برنامه ریزی مسئولان دوباره شاهد حضور یک تیم خوب و یکدست با حضور بازیکنان بومی استان در لیگ برتر باشیم .

قزوین نشان داده، که علاوه بر ورزشکاران مستعد در فوتسال و والیبال در رشته ورزشی بسکتبال هم از استعدادهای خوب و قابل قبولی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )

نقدنیه  - سعید نعمتی، مدیرعامل کارگزاری بیمه نماد غدیر با اشاره به حضور درخشان گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو 2024 )، گفت : حضور حداکثری مجموعه گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن و شرکت های تابعه، نویدبخش آغاز فصلی درخشان در گروه سرمایه گذاری غدیر شد و برگی زرین در دفتر توفیقات این گروه رقم زد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،سعید نعمتی گفت: حضور پر رنگ مجموعه هلدینگ های گروه سرمایه گذاری غدیر و شرکت های تابعه آنها، در این نمایشگاه فرصتی ایجاد نمود تا ضمن تعامل موثر با شرکت های خارجی ، قراردادهای ارزشمندی به صورت درون گروهی نیز منعقد گردد.
حضور هلد ینگ های گروه سرمایه گذاری غدیر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ، مورد توجه و تایید دکتر عبوری مدیر عامل گروه سرمایه گذاری غدیر قرار گرفته و ایشان در بازدید از غرفه های هلدینگ های حاضر در نمایشگاه ، با اشاره به ضرورت اولویت هلدینگ ها برای پوشش نیازهای درون گروهی مجموعه ها خاطر نشان کرد: خدمات درون گروهی موضوع بسیار مهمی است که در دستور کار غدیر قرار دارد. از دیگر نکات و موارد مورد تاکید دکتر عبوری که در این نمایشگاه مطرح کرد : موضوع حمایت غدیر از تولیدات داخلی ، اعلام آمادگی غدیر برای صادرات انرژی و صنعت به کشورهای آفریقایی بود.
همچنین وی در همایش تجاری ایران و چین گفت : من نماینده خانواده ی ۲۵ هزار نفری غدیر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ هستم. گروه سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های چند رشته ای کشور فعالیت می کند که توانمندی ها و محصولات این هلدینگ با کیفیتی بالا توان رقابت در سطح بین المللی را دارا است.
عبوری تصریح کرد: هلدینگ غدیر با توجه به جایگاه قابل توجه دراقتصاد ایران دارای فرصت های سرمایه گذاری سودآور در تمامی حوزه ها است و در همین راستا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی و سایر موارد اعلام می کند. همچنین در صنعت های مس، نیکل، طلا و در حوزه برق و انرژی پاک نیز این آمادگی وجود دارد. وی خاطر نشان کرد: در بخش حمل و نقل، خرید کشتی و واگن و در حوزه سلامت و انتقال تکنولوژی نیز همکاران ما آمادگی کامل برای شراکت با شرکای خارجی را دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • طبیعت زیبای بهاری روستای داش آلمالو در آذرشهر
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )