Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من سوژه‌ای با عنوان «درخواست تعریض و ۲ بانده کردن جاده قره ضیاالدین» ثبت کرده‌اند که در این متن آماده است:

با توجه به اینکه جاده قره ضیاءالدین ایواوغلی آذربایجان‌غربی در مسیر جاده ترانزیتی تبریز - بازرگان قرار دارد و روزانه وسایل نقلیه سنگین در آن تردد می‌کنند ضرورت دارد مسئولان متولی در وزارت راه برای ۲ بانده شدن آن چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده ۶۴ کیلومتری قره ضیاالدین ایواوغلی در شمال استان آذربایجان‌غربی واقع شده و این جاده تبدیل به قتلگاه مردم این منطقه شده است و شمار تلفات این محور طی یک ماه به عدد ۱۵ رسیده است.

در این راستا خبرنگار فارس پیگیر موضوع بوده و با مسوول مربوطه مصاحبه‌ای ترتیب داده است  که در ادامه می‌خوانیم.

سید محسن حمزه لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال پروژه تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو وارد مرحله اجرا شده است.

وی ادامه داد: ساخت و توسعه این بخش از کریدور بزرگراهی غرب کشور می‌تواند دسترسی به پایانه مرزی بازرگان را تسهیل و تحول گسترده‌ای در زیرساخت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی رخ می‌دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی  آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده امسال ٧.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال آذربایجان‌غربی با اعتبار ۶٢٠ میلیارد ریال تکمیل شود که سه راهی ایواوغلی به گیت منطقه آزاد بخشی از آن است.

وی گفت: پروژه ساماندهی ورودی‌ سیه‌چشمه به طول ٢ کیلومتر با اعتبار ١۶۶ میلیارد ریال امسال در همان منطقه شروع شده است.

حمزه‌لو خاطرنشان کرد: پروژه تعریض و بهسازی چایپاره به حمزیان جزو مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان خوی است که ٢۴٩ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی جاده راه و شهرسازی بزرگراه پایانه مرزی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

بهروز محبی سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در استان منهدم شده و اعضای آن دستگیر شده‌اند که در همین راستا ۴ هزار و ۳۲۰ مورد به تپه‌ها و بافت‌های تاریخی استان سرکشی شده است.

وی از تشکیل ۸۱ پرونده قضایی در استان طی این بازه زمانی خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم شد و ۷۶ نفر دستگیر شدند.

محبی اضافه کرد: همچنین پارسال ۲۴۱ مورد اخطاریه موثر صادر و ۱۶ مورد فلزیاب در استان کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعامل با ۱۶۳ ارگان همیار گفت: ۳۳ انجمن میراث فرهنگی در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به آمار یگان حفاظت در سال جاری ادامه داد: طی سال جاری، هفت مورد تجاوز به حریم، شش مورد مرمت غیر مجاز، یک مورد تخریب آثار تاریخی، پنج مورد حفاری منطقه غیر ثبتی و ۲ مورد حفاری منطقه ثبتی در استان انجام شده است.

محبی گفت: امسال ۷ پرونده تخلف تشکیل و ۱۵ اخطاریه مکتوب صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی