Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:49:57 GMT

کودک ۱۲ ساله در دریاچه پارک کوهستان غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۹۱۶۱

کودک ۱۲ ساله در دریاچه پارک کوهستان غرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته به دنبال تماس مسئولان حراست پارک کوهستان یزد با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد مبنی بر غرق شدن یک پسربچه در دریاچه این پارک، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله تیم‌های امداد و نجات غواصی این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

پس از رسیدن تیم‌های غواصی این سازمان به محل حادثه، مشاهده شد بنا بر اظهارات شاهدان در پارک، یک پسربچه تقریباً ۱۲ ساله که جزو اتباع خارجی بوده در دریاچه این پارک غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جستجو تقریباً نزدیک به یک ساعته غواصان سازمان آتش نشانی، پسر بچه غرق شده در آب پیدا و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

کد خبر 5513109

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد آتش نشانی غرق شدگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی خراسان رضوی دهه کرامت خروج قطار از ریل میلاد امام رضا ع ویروس کرونا اردبیل مشهد امام رضا ع آمار کرونا جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت