Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای جلوگیری از پرونده هایی مانند اریک باگناما، احتمال دارد برخی موارد به آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنان خارجی در لیگ برتر اضافه شود

نام اریک باگناما در فوتبال ایران منجر به یک پرونده جنجالی شد. پرونده ای که می توان گفت تا پایان فصل باز بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، فصل گذشته جذب اریک باگناما، بازیکن گابنی در تیم گل‌گهرسیرجان باعث حواشی زیادی در فوتبال کشور شد و در نهایت مشخص شد که این بازیکن گابنی بدون رعایت قوانین موجود جذب شده و استعلام‌های ارایه شده به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز جعلی بوده به همین دلیل 7 امتیاز از باشگاه گل‌گهر کسر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مقابله با فریبکاری در فصل آینده و پیشگیری از تشکیل چنین پرونده‌هایی در مورد بازیکنان خارجی قرار است در هفته جاری جلسه‌ای مشترک با حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کنند.

در این نشست قرار است پیشنهادهای ارایه شده توسط کارشناسان در مورد مقابله با این مسایل بررسی شود و احتمال دارد برخی موارد جدید به آئین‌نامه نقل و انتقالات بازیکنان خارجی در این فصل نقل و انتقالاتی اضافه شود.

اخبار داغ 

روزگاری که تیم های فوتبال مهدکودک داشتند | از پسر گوگوش تا محمدرضا گلزار! هیچ کس در استقلال به گرد پای قلعه نویی نمی رسد جورجو کیه لینی: خطای من روی ساکا به نماد یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد ژرژ مندس خواهان جدایی آسنسیو از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اریک باگناما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!