Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با وقوع انفجار در انبار تجهیزات مهندسی در اراضی اشغالی فلسطین که منجر به آتش سوزی در این انبار شده، رسانه‌های رژیم اسرائیل از مسمومیت چند صهیونیست در استخرهای این رژیم خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه حوادث مشکوکی مانند انفجار و آتش سوزی‌های مهیب، یک انبار تجهیزات فنی-مهندسی در منطقه‌ صنعتی «کریوت‌ حسیدیم» سرزمین‌های اشغالی فلسطین به مساحت تقریبی 1000 مترمربع طعمه حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌نشانی رژیم اسرائیل در منطقه‌ صنعتی «کریوت‌حسیدیم» اعلام کرده که به دلیل گستردگی این حادثه تعداد زیادی از آتش‌نشانان ایستگاه‌های کریوت در محل حاضر شده‌اند.

آتش‌نشانی اعلام کرد که‌ پس از ساعت‌ها تلاش فراوان توانسته‌ از سرایت آتش به ساختمان‌های دیگر جلوگیری کند.

بخار سمی در استخرهای اسرائیل!

اداره آتش‌نشانی منطقه «هرتزلیا» در اراضی اشغالی فلسطین نیز اعلام کرد بر اثر بیهوشی و مسمومیت چند نفر در استخر سریعا یک واحد اختصاصی به این منطقه اعزام کرده‌ است.

در بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد سیستم تصفیه آب این استخر دچار اختلال شده است. این اختلال باعث شده است دو ماده کلر و اسید کلریدریک با هم مخلوط شده و یک ابر بخار سمی تولید شود.

هنوز مشخص نیست که این اختلال اتفاقی بوده یا عمدی. این چهارمین مورد از حوادث مشکوک در فلسطین اشغالی طی هفته جاری است؛ دو روز پیش نیز دو مورد آتش سوزی در سرزمین‌های اشغالی گزارش شد.

آتش سوزی اول مربوط به پایانه مرکزی شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی بود که طی آن 18 اتوبوس تقریبا نو از ناوگان حمل و نقل رژیم اسرائیل در این پایانه آتش گرفت. تحقیقات به رغم گذشت سه روز از این حادثه هنوز ادامه دارد و شاباک دیروز اعلام کرد که هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ است.

مورد دوم آتش سوزی به شهرک صهیونیست نشین یوتوتا بود که در این حادثه، خودرو‌یی بر روی یک تریلر حمل خودروهای صفر کیلومتر در جاده آراوا در نزدیکی شهرک مذکور در سرزمین‌های اشغالی به‌ ناگهان دچار حریق شده و پس از انفجار به خودروهای دیگر سرایت می‌کند.

طی هفته گذشته نیز چند منطقه از رژیم اسرائیل شاهد حوادثی از قبیل آتش سوزی و انفجار در مراکز صنعتی و نظامی و دانشگاهی شده است. به رغم تلاش ها برای بایکوت کردن این حوادث، آن چیزی که صهیونیست‌ها را محیر کرده، افزایش این دست حوادث بدون دلیل و سبب است.

دومینوی آتش‌سوزی‌ها در سرزمین‌های اشغالی + فیلمادامه سریال حوادث مشکوک در فلسطین اشغالی/ 18 اتوبوس طعمه حریق شد+ فیلم و عکسوقوع انفجار در قدس اشغالیآتش‌سوزی گسترده در منطقه‌ صنعتی اراضی اشغالیانفجار یک خودروی بمب‌‌گذاری‌شده در فلسطین اشغالیبازگشت آتش سوزی به مناطق مختلف فلسطین اشغالیانفجار در شرکت بزرگ تولید مصالح ساختمانی اسرائیل + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل سرزمین های اشغالی فلسطین اشغالی رژیم اسرائیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای لبنانی بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک ساختمان را که نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار دهند.

در همین راستا نیروهای فلسطینی اعلام کردند که با شلیک چند خمپاره محل تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای فلسطینی در محورهای جحرالدیک و نتساریم به صورت موفقیت آمیزی انجام شد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بخش های مختلف نوار غزه بار دیگر جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

علاوه بر آن، منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز شاهد یک حمله هوایی از سوی جنگنده های متجاوز صهیونیستی بود. روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بیش از ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت منطقه‌های اشغالی اصبع الجلیل و الجلیل علیا شلیک شد.

همچنین صدای آژیر خطر در منطقه‌های اشغالی کریات شمونه و اطراف آن در اصبع الجلیل به صدا درآمد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز گزارش داد که حین این حمله موشکی گسترده، سامانه موشکی گنبد آهنین در منطقه اشغالی اصبع الجلیل فعال شد اما نتوانست اکثر موشک های شلیک شده از سمت لبنان را رهگیری کند و این موشک ها به اهداف مورد نظر خود اصابت کردند.

کد خبر 6092705

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست