Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: جهانیان بدانند که قهرمانان غیور عراقی همیشه در برابر امواج تروریسم که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است خواهند ایستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن تبریک سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تأسیس بسیج مردمی، خاطرنشان ساخت: در این روز خجسته، نقشه قدرت‌های بزرگ با صرف هزینه‌های هنگفت و حمایت‌های متنوع از گروه‌های تروریستی به‌منظور اشغال، تجزیه و نسل‌کشی فرزندان عراق، به شکست انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ اکرم الکعبی در تشریح ناکامی دشمن، ادامه داد: تلاش آنان ناکام ماند و خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند. فرزندان صالح عراق برخاستند و آستین‌ها را بالا زدند و فتوا و ندای کرامت را اجابت کردند؛ خون و جان پاک خود را فدای ایمان و خاک ملت کردند و زیباترین تصاویر دلاوری و مردانگی را به نمایش گذاشتند.


وی این دستاورد ارزشمند را حامل پیامی برای تمام دنیا خواند و افزود: جهانیان بدانند که قهرمانان غیور عراقی همیشه در برابر امواج تروریسم که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است خواهند ایستاد و سپری در مقابل نیرو‌های تاریکی و تکفیری‌ها خواهند بود.


چهره شاخص مقاومت عراق در پایان از همراهی و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق، طی جنگ مقدس علیه تروریسم، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق دبیر کل عراق نجباء صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار

به گزارش «تابناک»، سید حمید حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفت وگو با مهر گفت: زمانی که شوک یا تنش سیاسی در کشور رخ می‌دهد مردم نه از روی نیاز بلکه به علت نگرانی از افزایش قیمت دلار در آینده اقدام به خرید ارز می‌کنند، درگیری‌های سیاسی ایران و منطقه خاورمیانه باعث افزایش موقتی نرخ دلار شد؛ البته این موضوع به ایران محدود نمی‌شود بلکه درگیری سیاسی در هر کشوری باعث ایجاد التهاب در بازارهای مالی آن کشور می‌شود.

وی افزود: رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی به عملکرد بانک مرکزی ارتباط چندانی ندارد؛ چون این بانک بیشتر بر رفع نیازهای قانونی از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران تمرکز دارد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که افزایش نرخ دلار صرفاً سیاسی است و به عملکرد اقتصادی دولت و بانک مرکزی مرتبط نیست، اظهار داشت: از گذشته تاکنون بازارسازی و فضاسازی وجود داشته به طوری که عده‌ای با سواستفاده از شرایط ایجاد شده اقدام به نرخ سازی می‌کنند و با دامن زدن به التهابات منافع بسیاری به دست می‌آورند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برای آینده دلار چه چشم‌اندازی را تصور می‌کنید، بیان کرد: در کنار مسائل سیاسی ایجاد شده، درآمدهای ارزی نیز نقش مهمی در کنترل نرخ ارز دارند؛ چون در سال گذشته نیز وضعیت درآمدهای ارزی دولت خوب بود؛ درواقع بازار ارز سال ۱۴۰۲ را نسبتاً با ثبات طی کرده و اگر دولت امسال نیز بتواند درآمدهای ارزی پایدار نسبتاً خوبی داشته باشد احتمال دارد نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی نیاز واردکنندگان را با نرخ نیما پاسخ می‌دهد؛ بنابراین به طور طبیعی نباید افزایش نرخ در بازار غیررسمی اثری بر قیمت‌ها داشته باشد و از بُعد دیگر دولت کالابرگ الکترونیک را راه اندازی کرده تا یارانه به مصرف کننده نهایی برسد و نوسانات نرخ دلار روی قیمت کالاهای اساسی اثری نگذارد.

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند