Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:14:21 GMT

انبار تجهیزات مهندسی در شمال اراضی اشغالی طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۹۵۴۱

انبار تجهیزات مهندسی در شمال اراضی اشغالی طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک انبار تجهیزات مهندسی در منطقه صنعتی کریات حسیدیم در شمال اراضی اشغالی که مساحت نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع داشت، طعمه حریق شد.

منطقه صنعتی کریات حسیدیم اعلام کرد به دلیل گستردگی این حادثه تعداد زیادی از آتش‌نشانان در محل حاضر شده‌اند.

آتش‌نشانی اعلام کرد که پس از ساعت‌ها تلاش فراوان توانسته از سرایت آتش به ساختمان‌های دیگر جلوگیری کندو این آتش سوزی در نهایت مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در روزهای اخیر چندین مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی رخ داده است. آتش سوزی گسترده در پایانه اتوبسرانی صفد و دانشکده افسری رژیم صهیونیستی تنها دو مورد از رخدادهای اخیر در این زمینه بوده است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی در انتشار اخبار رخدادهایی نظیر آتش سوزی و همچنین عملیات‌های مقاومتی سانسور شدیدی اعمال می‌کند تا در نهایت هدف اصلی خود یعنی ایجاد امنیت برای اشغالی نشینان را فراهم کند.

با توجه به اینکه جامعه صهیونیستی جامعه چند پاره با ترکیب جمعیتی بسیار ناهمگون از کشورهای مختلف جهان است، سران رژیم صهیونیستی همواره سعی می‌کنند از انتشار و درز اخباری که امنیت ذهنی اشغالی نشینان را از آنان می‌گیرد، جلوگیری کنند.

براین اساس، بسیاری از صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی هر روزه، با اخباری دست چین شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی مواجه هستند که امنیت این رژیم را در بالاترین سطح نمایش می‌دهد. این مساله برای جلوگیری از مهاجرت معکوس در جامعه‌ای که شمار زیادی از جمعیت آنها تابعیت اصلی کشورهای دیگر را دارند، حیاتی به نظر می‌رسد.

البته در بزنگاه‌های مختلف از جمله عملیات‌های شهادت طلبانه و یا عملیات موشکی مقاومت فلسطین، این چتر امنیتی پوشالی برچیده می‌شود و سیمای عریان رژیم صهیونیستی بیشتر به چشم می‌آید. بر همین مبنا در رخدادهای این چنینی شاهد هستیم جامعه صهیونیستی دچار شوک شده و مدتها دچار معضلات روحی و روانی می‌شوند.

کد خبر 5513107

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی 1948 رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه عراق ایران فلسطین جنگ اوکراین سوریه حمله روسیه به اوکراین لبنان مسکو ناتو جو بایدن رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست