Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:04:15 GMT

بلایلی: پیروزی بر ایران فراتر از یک اتفاق مثبت بود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۹۶۱۷

بلایلی: پیروزی بر ایران فراتر از یک اتفاق مثبت بود

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بلایلی را می توان یکی از مطرح ترین بازیکنان الجزایر در فهرست تیم ملی این کشور برای دیدار دوستانه برابر ایران نامید. بازیکنی که در قطر اس سی حضور داشت و در نقل و انتقالات فصل قبل راهی برست فرانسه شد.

بلایلی شب گذشته در استادیومی که یک فصل و نیم در آن به میدان رفته بود، مقابل ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان بازی و در گفتگو با شبکه الکاس قطر گفت: این پیروزی برای ما روحیه بخش بود. ما مقابل رقیب بسیار قدرتمندی به پیروزی رسیدیم که توانسته است راهی جام جهانی شود. این نکته فراتر از یک اتفاق مثبت است.

وی افزود: مهره هایی که امروز در دیدار برابر ایران وارد زمین شدند، ثابت کردند که تیم ملی الجزایر بازیکنان خوبی دارد. از آنها به خاطر عملکرد خوبشان مقابل ایران تشکر می کنم که باعث شد سومین برد متوالی خود را کسب کنیم.

بلایلی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اکنون ما ملزم به ادامه کار و تلاش بیشتر هستیم تا در آینده نزدیک به نتایج مثبت جدیدی دست یابیم.

بازیکن برست فرانسه در پایان خاطرنشان کرد: باید به روند صعودی خودمان ادامه دهیم تا در تمامی مسابقاتی که پیش رو داریم و وارد زمین مسابقات می شویم، تا جایی که امکان دارد به کسب نتایج خوب ادامه دهیم و به جلو پیش برویم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان