Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، وحید جلال‌زاده در سومین جلسه ستاد “هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر” اظهار کرد: امروز ما با استاندارد دوگانه در قدرت بین المللی مواجه هستیم. زبان قدرت‌های بین‌المللی زور است. قدرت‌های امروز دنیا هر زمان که اراده می‌کنند، قوانین را زیرپا می‌گذارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با بیان اینکه بیشترین نقض حقوق بشر از آنِ آمریکا است، گفت: آمریکا این نقض حقوق را هم در حق مردم و کشور خودش و هم در برابر کشورهای دیگر انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت آمریکا ۵ درصد جمعیت کل دنیاست اما ۲۵ درصد زندانی‌های دنیا در زندان‌های آمریکا هستند. خشونت و ظلم علیه لاتینی‌تبارها، زنان، سیاه‌پوست‌ها و… روزانه صورت می‌گیرد؛ اما آمریکا خودش را با رنگ و لعاب به عنوان حافظ و واضع حقوق بشر معرفی می‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به قانون “جنگ علیه ترور” کشور آمریکا اظهار کرد: نزدیک به ۸۵ میلیون مردم دنیا از این قانون آمریکا خسارت دیدند. میلیون‌ها نفر در همین افغانستان آواره شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر و گزارش «آلنا دوهان»، گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد "تاثیر منفی اقدامات یکجانبه قهرآمیز بر بهره‌مندی از حقوق بشر" گفت: ‌من با ایشان ملاقات داشتم. تنها یک مورد نقض حقوق بشر تحریم‌ها در ایران نرسیدن دارو به‌موقع به بیماران ایرانی و تلف شدن این عزیزان بوده است.

وی با بیان اینکه دولت مدرن آمریکا از خلال سینما معرفی می‌شود، گفت: دست کم باید بتوانیم به بهانه هفته حقوق بشر آمریکایی، چهره واقعی آمریکا را به مردم خودمان معرفی کنیم. گاهی اوقات ما واقعیات را به مردم معرفی نمی‌کنیم. نسل جدید ما چقدر با جنایات قدرت‌ها آشنایی دارد؟ فرقه‌ای که دستش به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است، کم مانده جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم کند. این هفته یک هفته یادآوری است.

جلال‌زاده در پایان از همه دستگاه‌ها به‌خاطر رعایت ماموریت‌ ملی و دینی تشکر و اظهار کرد: ما باید از خودمان دفاع کنیم. دفاع یعنی افشا کردن چهره عریان آمریکا. ما باید گروه‌های همداستان با آمریکا را به مردم بشناسانیم.

منبع: الف

کلیدواژه: نقض حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم