Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: بچه‌ها هم در جلسه با صالحی امیری گفتند با شرایط فعلی به اردو باز نخواهند گشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدحسین برخواه، سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: سعید علی‌حسینی سرمربی تیم جوانان بود و با فدراسیون هم همکاری داشت اما اصلا بحث جابه‌جایی مطرح نیست و فدراسیون در این مدت تلاش کرده صورت مسأله را تغییر دهد که ذهن‌ها را از اصل قضیه منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضیه طوری جلو رفته که بعید است با این جابه‌جایی‌ها مشکلات وزنه‌برداری حل شود.

وی در ادامه بیان داشت: تغییراتی در رفتار خود مسئولان فدراسیون باید داده شود و آنها یک مقدار باید بنیادی‌تر به مسائل نگاه کنند. مشکلات را همه می‌دانند و این مشکلات هم جلوی چشمان رئیس فدراسیون نمایان است و او هم می‌دید اما اراده‌ای برای حل مشکلات نبود.

برخواه پیرامون حضور وزنه‌برداران جوان و نوجوان در اردوی تیم ملی گفت: این طور مطرح شده اما اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی اعلام کرده که همان لیست اولیه‌ای که وجود داشته، مجوز حضور در این مسابقات را دارند و امکان جابه‌جایی نیست. نمی‌دانم شاید فدراسیون قوانین و مقررات را نمی‌داند. مشکل ما فقط امکانات لازم برای برگزاری اردو بود. تغذیه در حد فاجعه و افتضاح بود و مسائل دیگر هم مثل مکمل وجود داشت.

او در همین رابطه عنوان داشت: به خاطر تورم و گرانی در ابتدای اردو درخواست دادیم که از برندهای ایرانی استفاده شود اما این کار را هم نکردند. حق‌الزحمه بچه‌ها هم که نصف یک کارمند عادی فدراسیون بود پرداخت نمی‌شد؛ می‌گفتند باید تیم تکمیل شود تا حق‌الزحمه بدهیم اما بچه‌های دیگر هم در اردو حضور داشتند که حداقل باید هزینه ایاب و ذهاب به آنها پرداخت می‌شد. از سوی دیگر سونا و جکوزی هم خراب بود و فیزیوتراپ هم نداشتیم.

سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه‌برداری تصریح داشت: مسؤول مستقیم ارتباط با این کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون است اما بعد از مشکلات به وجود آمده، صالحی امیری با بچه‌ها جلسه‌ای را برگزار کرد و مشکلات گفته شد. البته او در ماه‌های اخیر همیشه وسط میدان بود و پرداخت‌هایی را برای حضور در مسابقات بین‌المللی به فدراسیون انجام می‌داد. بچه‌ها هم در جلسه با صالحی امیری گفتند با شرایط فعلی به اردو باز نخواهند گشت.

وی هم‌چنین خاطرنشان ساخت: عملاً با شرایط فعلی سال ۲۰۲۲ را باید از دست رفته بدانیم. بازی‌های اسلامی تا ۲ ماه آینده برگزار می‌شود و مسابقات جهانی کلمبیا هم آذر ماه است که ثبت‌نام اولیه برای این مسابقات باید ۳ تا ۳.۵ ماه قبل از رقابت‌ها انجام شود؛ یعنی ما تا مرداد باید تکلیف تیم اعزامی به کلمبیا را مشخص کنیم. این رقابت‌ها گزینشی المپیک هم است و باید اقدام اساسی صورت بگیرد چون نمی‌توانیم چشم‌مان را روی ۲۰ وزنه‌برداری که امید مدال هستند ببندیم.

برخواه نهایتاً درباره مسئله بازنشستگی رئیس فدراسیون به رادیو تهران گفت: اطلاع دقیق دارم که حکم دیوان عدالت اداری صادر شده و وزارت ورزش و جوانان باید آن را ابلاغ کند. ما هم منتظریم ببینیم چه زمانی این حکم ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداری تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، در پایان ۳ روز رقابت ۱۲۸ وزنه بردار دختر از ۲۸ استان کشور در همدان، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در جدول سینکلر بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان مسابقات صدرنشین شدند. رده بندی ۱۰ وزنه بردار برتر جدول سینکلر مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در سال ۱۴۰۳ در زیر آمده است:

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی نوجوانان

۱- هانیه شریفی (اصفهان): ۲۳۲.۳۲
۲- عسل کدخدایی (همدان): ۲۲۷.۲۳
۳- سیده زهرا حسینی (مازندران): ۲۱۴.۸۳
۴- مریم کشتکار (فارس): ۲۰۵.۸۵
۵- هستی اسدپور (خوزستان): ۲۰۴.۰۵
۶- آیدا هلالی (اردبیل): ۲۰۳.۸۶
۷- سیده معصومه حسینی (قزوین): ۲۰۳.۴۵
۸- حسنی امیری (کردستان): ۲۰۰.۱۱
۹- تسنیم مجیدی (اردبیل): ۱۹۶.۴۲
۱۰- مایسا شیخی (اصفهان): ۱۹۱.۹۳

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی جوانان

۱- ریحانه کریمی (خراسان رضوی): ۲۴۸.۳۵
۲- فاطمه کشاورز (فارس): ۲۴۶.۴۹
۳- غزل حسینی (خراسان رضوی): ۲۳۶.۲۸
۴- حدیث ترک (کرمان): ۲۳۴.۲۶
۵- پرنیا فرنوش کیا (خراسان رضوی): ۲۱۷.۵۷
۶- مهنا عبداللهی (کردستان): ۲۱۵.۸۷
۷- سارا صفاوردی (البرز): ۲۱۰.۰۶
۸- تینا یاری (آذربایجان شرقی): ۲۰۹.۳۷
۹- بهار بدیعی (سیستان و بلوچستان): ۲۰۶.۹۷
۱۰- اسماً صفایی (فارس): ۲۰۴.۵۵

کد خبر 6099801

دیگر خبرها

  • کرمان فاتح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند