Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:20:48 GMT

کارگاه تولید سموم تقلبی در زنجان کشف و پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۱۸۶

کارگاه تولید سموم تقلبی در زنجان کشف و پلمپ شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: روز گذشته یک واحد مستقر در شهرک صنعتی زنجان که اقدام به تولید سموم تقلبی می‌کرد کشف و توسط عوامل قضائی پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید بلالی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از کشاورزان درخواست داریم تا سموم مورد نیاز را از مراکز مجاز خرید نمایند اظهار داشت: در این مراکز کارشناسان گیاهپزشکی حضور دارند و متناسب با نیاز سم لازم را تجوز می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سمومی که در مراکز مجاز عرضه می‌شود قابل اطمینان بوده چراکه کمتر اتفاق می‌افتد که سموم تقلبی در این فروشگاه‌ها عرضه شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: متاسفانه برخی سودجویان اقدام به تولید سموم تقلبی کرده و آن را با برند خاصی در بازار توزیع می‌نمایند و این اتفاق نیز در استان زنجان رخ داده است.

وی عنوان کرد: روز گذشته یک کارگاه تولید سموم تقلبی در شهرک‌ صنعتی زنجان کشف شد که این کارگاه با مخلوط مواد کاملا بی‌اثر با گچ اقدام به تولید سم کرده و احتمالا در بازار توزیع کرده است.

بلالی خاطر‌نشان کرد: فعلا مشخص نیست این واحد متقلب تاکنون چه میزان سم تقلبی تولید و وارد بازار کرده است. اما متاسفانه این امر تبعاتی را در آلوده‌سازی اراضی کشاورزی خواهد داشت و از سویی دیگر به دلیل تقلبی بودن هیچ اثری بر کنترل آفات و بیماری‌ها نخواهد داشت و سبب ضرر و زیان به کشاورزان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید سموم تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد