Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید در مورد حادثه تلخ خروج ریل از قطار با غرض ورزی صحبت کرد تاکید کرد: مراقبت کارکنان راه آهن از خطوط ریلی باید افزایش یابد و نیاز به نظارت بیشتری است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با مدیر عامل راه آهن کشور و معاونین، با اشاره به حادثه تلخ قطار مشهد - یزد اظهار داشت: زیرسازی و دقت در نظارت توسط افراد متخصص و متعهد باید به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد اینگونه حادثه‌های تلخ نباشیم همچنین تقویت خطوط ریلی در مسیرهای پرتردد از دیگر مسائلی است که مستلزم توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با تاکید بر تقویت خطوط ریلی و لزوم توسعه این خطوط در حمل و نقل، عنوان کرد: خطوط ریلی از نظر حمل و نقل، بسیار اهمیت دارد و پرکاربرد است و راه آهن کشور باید با دید جدیدی به این مسئله بپردازد.

ناصری، امنیت جاده های کشور را در ارتباط مستقیم با امنیت خطوط ریلی دانست و تصریح کرد: اگر خطوط ریلی امنیت نداشته باشند، با افزایش تردد در جاده‌ها باعث ناامنی این گونه مسیرها می‌شود چرا که با تقویت و گسترش حمل و نقل ریلی، نیاز به حمل و نقل جاده‌ای به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تردد تمام قطار‌ها در مسیر ریلی سرخس ‌بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است‌ مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه قطار مشهد یزد به روایت تصویر یک قطار باری از ریل خارج شد/ تردد قطارهای مسافربری در مسیر مشهد ـ سرخس لغو شد

وی، از جمله مزایای افزایش بارگیری قطارهای باربری، کاهش تردد کامیون در سطح جاده‌های کشور دانست و تاکید کرد: امنیت خطوط ریلی، نظارت بیشتر بر این مسئله و در نتیجه کاهش اینگونه حوادث تلخ باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

مدیر عامل راه آهن کشور نیز در این دیدار تلاش برای افزایش حمل و نقل بین المللی را اقتدار اقتصادی و سیاسی برای کشور دانست و تصریح کرد: حمل و نقل ریلی  می‌تواند ستون حمل و نقل کشور  باشد و نباید این بخش مهم را نادیده گرفت.

صالحی با تاکید بر اهمیت امنیت خطوط حمل و نقل ریلی بیان کرد: در این حوزه باید بیش از گذشته تلاش شود تا ضعف‌ها و کمبودهای موجود، هر چه سریع‌تر جبران شود.

مدیرعامل راه آهن کشور افزود: حوادثی از قبیل حادثه تلخ اخیر، به دلیل سهل‌انگاری‌های طولانی مدت اتفاق می‌افتد و ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نباشیم.

معاونان راه آهن کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در سفر به استان یزد با خانواده‌های جانباختگان این حادثه دیدار کردند، از پیگیری راه آهن برای جبران این حادثه خبر دادند و اعلام کردند: علت اصلی حادثه همچنان در دست بررسی است.

انتهای پیام/781/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن کشور خطوط ریلی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاشهای بی وقفه برای پیدا کردند این دختر 4 ساله ای این اقدام را مصداق بارز همدلی ، نوعدوستی ، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله ، مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیروهای امدادی انتظامی و مردمی و تلاشهای بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه