Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@20:10:51 GMT

شروع به کار فارغ التحصیلان دانشگاهی چین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۳۷۵

شروع به کار فارغ التحصیلان دانشگاهی چین

چین از شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) خواسته است تا فارغ‌التحصیلان جدید کالج را استخدام کنند. استخدام آنلاین ۱۰۰ روزه ملی شرکت‌های کوچک و متوسط از فارغ‌التحصیلان کالج در سال ۲۰۲۲ که به‌طور مشترک توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) و وزارت آموزش و پرورش (MOE) راه‌اندازی شده از ماه مه آغاز، اما به دلیل بیماری همه‌گیر، این رویداد به صورت آنلاین برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش به نقل از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات آمده است که تاکنون بیش از ۷۵۰هزار شغل توسط حدود ۱۱۰هزار شرکت ایجاد شده و بیش از ۱.۲ میلیون رزومه ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های کوچک و متوسط با توجه به اینکه بیش از ۸۵ درصد اشتغال را در این کشور ایجاد می‌کنند به ستون مهمی برای ثبات اشتغال چین تبدیل شده‌اند.

آمار وزارت آموزش و پرورش نشان می‌دهد که انتظار می‌رود تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال ۲۰۲۲ به رکورد ۱۰.۷۶ میلیون نفر برسد.

در شانگ‌های شرق چین، دولت محلی مجموعه‌ای از اقدامات را برای بهبود اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در شهر به دلیل رقابت فشرده در سال جاری انجام داده است.

مقامات شهر در ماه مه از کالج‌ها خواستند تا وضعیت دانشجویی فارغ‌التحصیلان را تمدید کنند.

در همین حال، یک برنامه اقدام برای ترویج اشتغال و کارآفرینی در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که در ۲۲ مه منتشر شد، شرکت‌های دولتی شانگ‌های را ملزم کرده است که حداقل ۵۰ درصد از سهمیه استخدام خود را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهند.

به ازای هر فارغ‌التحصیل دانشگاهی که در شهر استخدام می‌شود، به شرکت‌ها ۷۸۰۰ یوان (۱۱۷۱ دلار) کاهش مالیات و ۲۰۰۰ یوان یارانه داده می‌شود.

این برنامه همچنین برای تشویق فارغ‌التحصیلان کالج به راه‌اندازی کسب و کار طراحی شده است. برای کسانی که کسب و کار خود را اداره می‌کنند، ۱۴هزار و ۴۰۰ یوان کاهش مالیات به مدت سه سال داده می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فارغ التحصیلان چین اشتغالزایی استخدام آموزش و پرورش فارغ التحصیلان دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و‌پرورش در صفحه ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند