Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@01:12:27 GMT

از سوی غرب، برای محکوم کردن روسیه، تحت فشار هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۴۱۹

از سوی غرب، برای محکوم کردن روسیه، تحت فشار هستیم

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «احمد ابو‌الغیظ»، دبیرکل اتحادیه عرب، اعلام کرد که غرب اعضای این اتحادیه را تحت فشار قرار داده است تا حمله روسیه به اوکراین را محکوم کنند. 

دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد که غرب کوشش می‌کند تا به منظور محاصره بین‌المللی روسیه، کشورهای عضو این اتحادیه را وادار کند تا در برابر مسکو موضع‌گیری کرده و اقداماتش را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این‌باره گفت: «اعضای این اتحادیه تسلیم آنچه به آن‌ها دیکته می‌شود نشده‌اند و حتی برخی از آن‌ها از محکوم کردن اقدامات فدراسیون روسیه خودداری کرده‌اند.»

حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه گذشته آغاز شد و از آن زمان تاکنون، واکنش‌های مختلف جهانی را در پی داشته است. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غرب دبیرکل اتحادیه عرب حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟