Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا سالاری گفت: با کشف ۵ هزار ثوب پوشاک خارجی در حومه شهرستان لارستان  از یک اتوبوس مسافربری راننده بازداشت و پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی لارستان تشکیل شد. 

او گفت: کالا به صورت قاچاق وارد کشور شده و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که از سوی ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف راننده اتوبوس، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالای کشف شده و جریمه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی متهم را صادر کرد.

صدور حکم تعطیلی مرکز غیرمجاز درمانی در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت یک موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز پرونده‌ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او گفت: بر اساس گزارش بازرسان، در این مرکز خدمات درمانی از سوی افراد بدون صلاحیت ارائه شده و علاوه بر این مجوز‌های قانونی نیز در این رابطه اخذ نشده است.

سالاری گفت: شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی مرکز غیرمجاز و ضبط کلیه ملزومات مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

ضبط ۳۵ موتور سیکلت قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۸۱ پرونده با موضوع موتور سیکلت‌های قاچاق در تعزیرات استان تشکیل شده است.

او گفت: از این تعداد ۳۵ پرونده رسیدگی و منجر به محکومیت شد که علاوه بر جریمه نقدی مالکان آن‌ها، موتور سیکلت‌های قاچاق به نفع دولت ضبط شد.

سالاری گفت: قانونگذار علاوه بر ضبط موتور سیکلت قاچاق، تا دو برابر ارزش موتور سیکلت را به عنوان جریمه نقدی مالکان در نظر گرفته که به همین منظور بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با هشدار به شهروندان در خصوص خرید و یا نگهداری موتور سیکلت‌های خارجی گفت: اگر موتورسیکلت برابر ضوابط قانونی وارد کشور نشده باشد نگهداری و تردد آن غیرمجاز بوده و به عنوان قاچاق کالا تلقی می شود که در صورت کشف چنین مواردی، پرونده تعزیراتی تشکیل و سیر قضایی طی می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی جریمه میلیاردی تعزیرات حکومتی استان موتور سیکلت سالاری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان