Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:23:47 GMT

قطع برق دستگاه‌های پرمصرف از امروز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۴۶۳

قطع برق دستگاه‌های پرمصرف از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علیرضا صبوری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مدیران توزیع برق شهرستان‌ها مجاز هستند از امروز برق دستگاه‌های پرمصرف را قطع کنند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید مطابق دستورالعمل هیئت وزیران، میزان مصرف خود را تا ۳۰ درصد کاهش دهند و اگر میزان مصرف خود را تا سقف ۳۰ درصد در ساعات اداری کاهش ندهند، مرکز فهام شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی طی تماس تلفنی با مدیر دستگاه یا فرماندار شهرستان اخطار قطع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی افزود: در صورت کاهش ندادن میزان مصرف پس از اخطار قطع، مدیران توزیع برق شهرستان‌ها مجاز هستند برق دستگاه‌هایی که این دستورالعمل را رعایت نمی‌کنند تا سقف ۵ دستگاه با اولویت پر مصرف در شهرستان‌ها و تا ۱۰ دستگاه در مرکز استان را قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برق بانک‌هایی که میزان مصرف خود را تا سقف ۳۰ درصد کاهش ندهند، پس از اخطار به رئیس بانک، رأس ساعت ۱۲ قطع خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قطع برق خاموشی ادارات توزیع برق خراسان شمالی میزان مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد

همایش روسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش رؤسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور رؤسای این شوراها و به میزبانی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

مجید نادرالاصلی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در این همایش روز شوراها، کارگر و معلم را گرامی داشت و اظهار کرد: دشمن در آغازین روزهای انقلاب اسلامی استاد مرتضی مطهری که فردی متفکر و ایدئولوگ انقلاب بود و ایده‌های وسیع برای کشور را داشت را گرفت و اینجا بود که امام (ره) فرمودند «آثار شهید مطهری بلا استثنا خوب است.»

وی افزود: کمیسیون ماده ۵، طرح اقدام ملی مسکن، بهینه‌سازی اراضی شهری و کاربری‌ها از جمله مواردی است که امروز مورد بحث رؤسای شوراهای استان قرار خواهد گرفت.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 749946

دیگر خبرها

  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات