Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، ارمنستان با سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مناطق گردشگری و جذب تورهای ورودی از کشورهای همسایه از جمله ایران است. 

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت زمینی با اتوبوس VIP  به تفلیس و اقامت در هتل ۵ ستاره قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۹,۷۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هتل ۴ ستاره Nacho  برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۷,۱۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی ایروان (۳ شب / خرداد ماه ۱۴۰۱) هتل درجه هتل نوع اتاق  قیمت (هرنفر / تومان) National      ۵ ۲ تخته ۷,۴۵۰,۰۰۰ National      ۵ ۱ تخته ۹,۷۵۰,۰۰۰ Ani Plaza     ۴ ۲ تخته ۵,۲۰۰,۰۰۰ Ani Plaza     ۴ ۱ تخته ۷,۳۵۰,۰۰۰ Nacho    ۴ ۲ تخته ۵,۱۰۰,۰۰۰  Nacho    ۴ ۱ تخته ۷,۱۵۰,۰۰۰ Imperial Palace Hotel     ۳ ۲ تخته ۴,۹۰۰,۰۰۰  Imperial Palace Hotel     ۳ ۱ تخته ۶,۵۵۰,۰۰۰  Ani Central Inn     ۳ ۲ تخته ۴,۷۰۰,۰۰۰ Ani Central Inn     ۳ ۱ تخته ۶,۳۵۰,۰۰۰ Comfort    ۳ ۲ تخته ۴,۲۰۰,۰۰۰ Comfort    ۳ ۱ تخته ۵,۹۵۰,۰۰۰ 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو تور ایروان قیمت اتاق ۰۰۰ تومان ۲ تخته ۱ تخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول