Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کاراته کشور هنگ‌کنگ طی چند روز گذشته با حضور در مسابقات لیگ جهانی سری A مصر موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز در این رقابت‌ها شد.

کاراته‌کاهای هنگ‌کنگی در وزن 55 کیلوگرم دختران و در بخش کومیته موفق به کسب مدال طلا شده که در بخش مسابقات کاتا نیز یک مدال نقره و یک مدال برنز نیز توسط دختران و پسران به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته این کشور ملی‌پوشان هنگ‌کنگ امروز برای برگزاری اردوی تمرینی راهی کشور امارات شدند. سعید حسنی‌پور مربی تیم ملی کاراته این کشور که به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت مصر شانس حضور در لیگ جهانی سری A مصر را از دست داده بود امروز 23 خرداد راهی کشور امارات خواهد شد تا در کمپ تمرینی دبی به مدت دو هفته کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات تیم ملی سعید حسنی پور تیم ملی کاراته هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند