Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:30:44 GMT

رشد ۵۸۴ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۰۷۷۶

رشد ۵۸۴ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: طی دو ماهه نخست امسال شاهد رشد چشم‌گیر سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در بخش صنعت استان بودیم که این امر نویدبخش توسعه صنعتی استان در سال‌جاری است.

ناصر فغفوری پیش از ظهر امروز (۲۳ خردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به رشد ۵۸۴ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در استان، اظهار کرد: طی دو ماهه امسال ۲۱ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۹۴۸ میلیارد ریال در استان راه‌اندازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۸۴ درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: طی دو ماهه سال گذشته ۱۷ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۷۷ میلیارد ریال آغاز به کار کرده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال‌جاری تاکنون ۲۶۲ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹۴ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص وضعیت موجود بخش صنعت استان، گفت: هم‌اکنون ۱۱۸۰ واحد صنعتی در استان در حال فعالیت است که ۴۶ هزار و ۷۴۲ نفر در این واحد ها مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری صنعتی صورت گرفته در استان تاکنون بالغ بر ۱۷۴ هزار و ۴۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان اشتغال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید