Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جهانیان از صدور کارت هوشمند رانندگان وانت بار‌های بین شهری خبر داد و گفت:این رانندگان جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.

او می‌گوید: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

به گفته جهانیان طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای با اهداف، رعایت قانون، الزام شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

او می‌گوید: رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می‌توانند با مراجعه به تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالای استان یا اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مراجعه و به نسبت تشکیل پرونده با شرایط؛ حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته جهانیان متقاضیان دریافت کارت هوشمند ناوگان وانت بار هم با ارائه مدارک، کارت وسیله نقلیه، ارائه گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر، حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال، به مراکز مجاز ثبت نام و صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت یا این اداره کل مراجعه ونسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای راهداری مازندران صدور کارت هوشمند برون شهری حمل و نقل وانت بار جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود