Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:45:26 GMT

کم فروشی اجحاف در حق مصرف کننده است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۱۰۲۶

کم فروشی اجحاف در حق مصرف کننده است

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی، در بازدید از فروشگاه‌های کیک، بیسکویت و شکلات در تبریز، گفت: تخلف کم فروشی و عدم تطابق وزن مندرج در روی جلد کالا با وزن واقعی تولیدات کارخانجات، اجحاف در حق مصرف کننده بوده و تعزیرات حکومتی با این موارد برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: بازرسان باید در بازرسی‌های خود از واحدهای تولیدی به تخلف کم فروشی و عدم تطابق وزن مندرج در روی جلد کالا و وزن واقعی آن توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی با بیان اینکه در این بازدید از محصولات مختلف این کارخانه تولیدی برای تطابق یا عدم تطابق وزن مندرج در روی آنها با وزن واقعی به تعداد لازم وزن کشی انجام شد، اظهار داشت: نمونه این محصولات برای بررسی و اعلام نتیجه به اداره کل استاندارد ارسال شد و در صورت محرز شناخته شدن تخلف، با آن برخورد قانونی خواهد شد.

در پی شکایت مرمی مبنی بر کم فروشی در برخی اقلام تولیدی توسط یک کارخانه معتبر تولید کیک، بیسکویت و شکلات در تبریز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه اکیپ ویژه بازرسی و سنجش، وزن محصولات تولیدی این کارخانه را در فروشگاه آن مورد سنجش قراردادند.

کد خبر 5513204

منبع: مهر

کلیدواژه: کم فروشی مواد غذایی تعزیرات حکومتی مواد غذایی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی خراسان رضوی دهه کرامت ویروس کرونا میلاد امام رضا ع اردبیل مشهد امام رضا ع خروج قطار از ریل جهرم کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)