Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان احدی می‌گوید: با تلاش‌های معاون توسعه مدیریت منابع، مجمع خیرین سلامت و حوزه مشارکت‌های اجتماعی با روند توسعه فعلی و پیشرفت فیزیکی فضاها، بزودی شاهد افتتاح ۳ بخش از بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) و مرکز جامع سلامت شهری امام حسن (ع) خواهیم بود.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س)، دانشکده پزشکی بیمارستان ولیعصر (ع) و مرکز جامع سلامت شهری امام حسن (ع)  این سخنان را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای احدی همچنین در خصوص دانشکده خیر ساز پزشکی امام رضا (ع) افزود: با تکمیل این طرح واقع در فضای ۵۰ هکتاری بیمارستان ولیعصر (عج) هیأت علمی و اساتید برجسته‌ای برای دانشکده جذب خواهد شد.

به گفته او تکمیل طرح فوق منجر به افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان در حوزه پزشکی و ارتقاء سطح دانشکده در مجامع علمی می‌شود.

عیدی پور فرماندار بهبهان نیز که در این بازدید حضور داشت ساخت و تکمیل طرح بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) را به همت خیرین سلامت شهرستان و دانشکده علوم پزشکی، نمودی از همت، همدلی و تعامل مردم بهبهان دانست.  

او همچنین سرعت پیشرفت فضا‌های فیزیکی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و توسعه خدمات ویژه و فوق تخصصی شهرستان را دارای پیشرفت «چشمگیر» عنوان کرد که به طور قطع با تکمیل طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی، شهرستان بهبهان به قطب درمانی منقطه تبدیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهبهان علوم پزشکی بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت