Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی از ۲۴ خرداد بمدت ۲۱ روز در گلستان در اردو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراعلام سرمربی تیم بزرگسالان، در خصوص ترکیب نهایی نفرات اعزامی، بعد از رکوردگیری در اردو تصمیم گیری خواهد شد. همچنین «حمید محمدی» به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

حضور در اردو برای تمامی مدعوین الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنانچه هر یک از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می شود.

لازم به توضیح است، وزنه برداران دعوت شده به این اردو باید ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ خود را به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در محل فدراسیون وزنه برداری معرفی کنند.

مسابقات وزنه برداری بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۰ تا ۲۴ مرداد سال جاری در کشور ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال