Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، اکنون، دیمیتری روگازین، مدیر کل آژانس فضایی روسیه به بحث در این خصوص پرداخته است.

او در مصاحبه اخیر خود با تلویزیون روسیه گفت که برخی از مشاهده یوفوها را می‌توان به بیگانگان نسبت داد.

روگازین افزود: «آکادمی علوم روسیه در حال حاضر در حال انجام مطالعاتی در مورد مشاهده یوفوها است و اکثر آنها هیچ ارتباطی با بیگانگان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

با این حال، او از رد احتمال وجود حیات هوشمند فرازمینی در جهان هستی خودداری کرد.

روگازین به خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک) گفت: «اما ما قبول داریم که چنین پدیده‌هایی ممکن است وجود داشته باشند.»

طبق گزارش RT (راشاتودی) در مورد این مصاحبه، خلبانان اتحاد جماهیر شوروی در طول آموزش خود در دهه ۱۹۷۰ چندین مورد مشاهده کردند، اما هیچ مدرک مشخصی در مورد این اشیاء وجود ندارد.

رئیس فضایی روسیه همچنین گفت که اطلاعات مشابهی از ناسا دریافت کرده است.

در همین حال، در جلسه استماع کنگره آمریکا، دو فیلم از بشقاب پرنده‌ها توسط اسکات بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب و ترسناک ساکنان یک شهر | بشقاب پرنده بود؛ آنها رسیدند!

او در این خصوص گفت: «تعدادی [رویدادهای] کوچک وجود دارد که در آن ویژگی‌های پرواز یا آثاری به‌ چشم می‌خورد که ما نمی‌توانیم با داده‌هایی که داریم، آنها را توضیح دهیم.»

این جلسه توجه بسیاری را در بین مردم به خود جلب کرده است، اما مقامات روشن کردند که امکان وجود بیگانگان با توجه به کل موضوع وجود دارد. تحقیقات در مورد بشقاب پرنده‌ها در درجه اول در مورد وجود اجسام خارجی است که به حریم هوایی داخلی حمله می‌کنند.

کد خبر 683043 برچسب‌ها روسیه نجوم - سیاره - ستاره فضا - بشقاب پرنده فضا - سازمان‌ها آژانس‌های جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه نجوم سیاره ستاره بشقاب پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس