Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرآموزش و پرورش شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: این مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۴۴ متر مربع با مشارکت خیرنیک اندیش دکتر «انوشیروان نیک نفس» به نام فرزند مرحومش «نوین نیک نفس » و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث شده است.

«کیومرث میرزایی» افزود: برای ساخت این واحد آموزشی ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰ واحد آموزشی با ظرفیت ۲۱ کلاس درس با مشارکت خیرین در شهرستان جوانرود احداث شده و هفت مدرسه دیگر نیز در دست اجراست.

فرماندار جوانرود نیز در ادامه این مراسم به جایگاه ویژه علم و دانش در تعلیمات دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام به اهمیت علم و دانش تاکید نکرده است.

«سعدی نقشبندی» نقش خیرین را در حوزه مختلف آموزشی، فرهنگی ورزشی، بهداشت و سلامت و زیست محیطی را یادآور شد و افزود: مشارکت خیرین در منطقه موجب رشد شاخص های توسعه همچون توسعه فرهنگی و نخبه پروری شده است.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم از مشارکت خیرین در حوزه های مختلف قدردانی کنیم.

رییس خیرین مدرسه ساز شهرستان جوانرود هم با تجلیل از نیت پاک و همت خیرین مدرسه ساز، گفت: خیرین مدرسه ساز به ویژه انجمن نیکوکاران ایران در زمینه مدرسه سازی مشارکت بسیار خوبی در استان کرمانشاه و منطقه اورامانات داشته است.

«بهزاد عزیزی» افزود: انجمن نیکوکاران ایران با مشارکت ده‌ها پروژه در زمینه مسکن و مدرسه در منطقه اورامانات نقش موثری ایفا کرده اند.

در ادامه این مراسم از زحمات تعدادی از خیرین مدرسه ساز در شهرستان جوانرود تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و نزدیک به ۱۶ هزار نفر دانش آموز و حدود ۱۸۷ مدرسه دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح کرمانشاه جوانرود خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کرمانشاه جوانرود افتتاح طرح کرمانشاه جوانرود خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی فرهنگیان شهرستان جوانرود خیرین مدرسه ساز مشارکت خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران