Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:11:00 GMT

شوالیه آواز در اصفهان می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۱۵۸۱

شوالیه آواز در اصفهان می‌خواند

ایسنا/اصفهان کنسرت موسیقی استاد شهرام ناظری با همراهی گروه موسیقی مولوی در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

رضا فروزنده، تهیه‌کننده این کنسرت به ایسنا گفت: بر اساس برنامه ابتدایی قرار بود کنسرت استاد شهرام ناظری در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ خردادماه در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار ‌شود، اما با توجه به استقبال صورت گرفته، علاوه بر سه روز یادشده، یک روز دیگر یعنی روز بیست و نهم خردادماه نیز به اجرا اضافه‌شده است و چهار شب در خدمت استاد ناظری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به‌این‌ترتیب کنسرت استاد ناظری در چهار روز یعنی روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۹ خردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در یک سانس در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار خواهد شد.

فروزنده اضافه کرد: شرکت برگزارکننده این کنسرت شرکت هنر برتر پارتاک است و بلیت‌فروشی برنامه نیز بر روی ایران کنسرت در حال انجام است.

فروزنده یادآور شد که در شب آخر کنسرت نیز مراسم نکوداشت استاد ناظری برگزار خواهد.

همچنین کامران کریمی مدیر اجرایی این برنامه به ایسنا گفت: استاد ناظری در کنسرت خود در سالن سیتی سنتر اصفهان، آهنگ «پیدا شدم» با شعری از مولانا و تنظیم حافظ ناظری را اجرا خواهند کرد که آهنگسازی این قطعه توسط استاد شهرام ناظری انجام‌شده است، همچنین آهنگ «زمستان» سروده مهدی اخوان ثالث و آهنگسازی استاد شهرام ناظری با تنظیمی از گروه مولوی، دیگر اثر مورد نظر برای اجرا خواهد بود؛ ضمن اینکه «مثنوی معنوی» با شعر و تنظیم و آهنگسازی استاد شهرام ناظری نیز از قطعات شاخص دیگر است. همچنین قطعه‌های «آتش در نیستان»، «اندک‌اندک» و چند قطعه نوستالژیک دیگر همراه با اجرای یکی از آثار کردیِ استاد از اجراهای استاد شهرام ناظری در اصفهان و سالن سیتی سنتر خواهد بود.

او بابیان اینکه گروه موسیقی مولوی، استاد شهرام ناظری را در این کنسرت همراهی خواهد کرد، ادامه داد: در چهار شبِ این کنسرت، صابر نظرگاهی نوازنده تار و سه‌تار، سینا جهان‌آبادی نوازنده کمانچه و ویولا، فرهاد صفری نوازنده تنبک، شهریار نظری نوازنده دف، میثاق مهرپور نوازنده عود و ذبیح‌الله وحید نوازنده کمانچه، استاد ناظری را روی صحنه همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرام ناظري کنسرت سالن سیتی سنتر اصفهان استاد شهرام ناظری استاد ناظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت