Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:55:08 GMT

اموال سرقتی بانک ملی تحویل بانک مرکزی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۰۷۰

اموال سرقتی بانک ملی تحویل بانک مرکزی شد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات سرقت بانک ملی مقدار بسیار بالایی است گفت: بعد از کشف اموال با دقت بالا اموال دسته‌بندی و با حضور نمایندگان فراجا، بانک مرکزی، بانک ملی و دستگاه قضایی، اموال تحویل بانک مرکزی داده شد تا تحویل مالباختگان داده شود. فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین اشتری روز دوشنبه در مراسم عملیات اجرایی ۱۴۱۲ واحد خانه سازمانی با عنوان طرح سپهبد سلیمانی با اشاره به مخابره شدن خبر سرقت صندوق امانات بانک ملی در تهران گفت: این خبر همه را نگران کرد، مردم متأثر شدند و افرادی که دنبال زیر سوال بردن اقتدار جمهوری اسلامی بودند خوشحال شدند؛ از همان ساعات اولیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در صحنه حضور پیدا کرد و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه وقتی زوایای مختلف این سرقت مشخص شد واقعا نگران شدیم افزود: خداوند کمک کرد و کمتر از ۴۸ ساعت اطلاعات سارقان را به دست آوردند و توانستند این سرقت حرفه‌ای را کشف کنند.

اشتری با بیان اینکه سارقان توانستند از خلع‌ها و نقاط ضعف امنیتی بانک استفاده کنند و نقشه شوم خود را عملی کنند اظهار کرد: تاکید داشتیم کشفیات و اطلاعات با طبقه‌بندی منتشر شود تا پرونده به نتیجه کامل برسد و عجله در اطلاع‌رسانی مانع کار کارآگاهان و افسران پلیس نشود که البته این نکته به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی به بیشتر زوایای پرونده این سرقت دست یافتند تاکید کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد، اما ۹۰ درصد کار این پرونده انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات این سرقت مقدار بسیار بالایی است گفت: بعد از کشف اموال با دقت بالا اموال دسته‌بندی و با حضور نمایندگان فراجا، بانک مرکزی، بانک ملی و دستگاه قضایی، اموال تحویل بانک مرکزی داده شد تا تحویل مالباختگان داده شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرمانده کل انتظامی پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی پلیس سردار حسین اشتری بانک مرکزی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی