Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:40:04 GMT

اعزام زائران به عتبات به دلیل لغو پرواز‌ها متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۱۲۱

اعزام زائران به عتبات به دلیل لغو پرواز‌ها متوقف شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پرواز زائران عتبات امروز به دلیل غلظت گردوخاک به عراق لغو شد.

 اعزام زائران به عتبات امروز به‌دلیل غلظت گردوخاک ناشی از طوفان در عراق متوقف شد. یکی از پرواز‌ها با وجود حرکت به سمت نجف مجددا به کشور بازگشت.

زائران عتبات که امروز صبح برای سفر به فرودگاه مراجعه کرده بودند، هم‌اکنون در بلاتکلیفی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از پرواز‌ها لغو شده است. به برخی دیگر از زائران هم گفته شده تا ساعت ۱۵ منتظر اعزام باشند. چرا که مسئولان فرودگاه نجف اعلام کرده‌اند که ممکن است تا بعد از ظهر از سطح غلظت گردوخاک کاسته شود و امکان برقراری پرواز‌ها فراهم شود.

البته امروز پرواز زائران از فرودگاه بین‌المللی تهران به نجف توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت مقرر انجام شد، اما به دلیل طوفان، این هواپیما از کرمانشاه دور زد و به تهران بازگشت.

امسال چندین بار است که فرودگاه‌های عراق به‌دلیل بالا بودن غلظت گردوخاک تعطیل شدند و در برخی اوقات طوفان گرد و خاک به حدی است که افراد تا فاصله ۵۰ متری را نیز نمی‌توانند ببینند.

با توجه به بسته بودن مرز‌های زمینی، همه سفر‌های زیارتی به عتبات فقط به‌صورت هوایی انجام می‌شود و با توقف پروازها، اعزام‌های زائران نیز به حالت تعلیق در می‌آید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام زائران عتبات گردوخاک کربلا متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام غلظت گردوخاک پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳