Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:25:15 GMT

تاوان تلخی که به خاطر باخت به ژاپن دادیم + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۱۴۲

تاوان تلخی که به خاطر باخت به ژاپن دادیم + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، در دو مسابقه ابتدایی لیگ ملت‌ها شاهد دو روی متفاوت از تیم ملی والیبال ایران بودیم. در دیدار اول تیم جوان شده ایران مقابل چین قرار گرفت و به جز یک ست نمایش قابل قبولی برابر حریف خود داشت و در پایان موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد تا سرو قامتان کشورمان شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه دوم اما اوضاع به شکل کاملا متفاوتی برای شاگردان بهروز عطایی پیش رفت؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران بر خلاف مسابقه اول خود یک نمایش ناامیدکننده را ارائه داد و در سه ست پیاپی از حریف نه چندان قدرتمند خود شکست خورد.

بعد از دو تجربه متفاوت در شروع لیگ ملت ها تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز در مسابقه سوم خود مقابل استرالیا قرار گرفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا اوضاع کمی آرام شود.

با این وجود تیم‌ملی والیبال ایران دیشب یک نمایش ناامیدکننده دیگر را از خود ارائه داد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در سه ست پیاپی از حریف خود شکست خوردند. ایران در این مسابقه عملکرد پر انتقادی داشت و ژاپن مثل لیگ ملت‌های سال گذشته و حتی راحت تر از آن موفق به شکست ما شد.

اما این باخت تلخ ترکش‌هایی را هم برای والیبال ایران در پی داشته است. رده بندی یا رنکینگ جدید جهانی در حالی توسط FIVB منتشر شده که با توجه به شکست دیشب ایران برابر ژاپن، تیم ملی کشورمان با یک رده سقوط در رده یازدهم قرار گرفت و جای خود را به همین ژاپن داد که اتفاق نگران‌کننده ای محسوب می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر این که برزیل نیز با توجه به دو‌شکست مقابل آمریکا و چین جایگاه خود را در صدر رنکینگ از دست داد و لهستان با غلبه بر فرانسه در جایگاه اول رده‌بندی قرار گرفت.

منبع: ورزش3

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو والیبال تیم ملی والیبال ایران قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گرفتار شدن خودرو‌ها در سیل شدید خیابان‌های آنکارا (فیلم) سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان (فیلم) جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست