Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری اردبیل ، کاظم دبیر در بازدید از فرمانداری سرعین و بخشداری سبلان این شهرستان اظهار کرد: از ایده‌ها و ابتکارهای تسهیل و توسعه خدمت‌رسانی به مردم و ارباب رجوع استقبال می‌کنیم.

وی بر لزوم رعایت نظم در امور، صرفه‌جویی، دقت و مراقبت در نگهداری و استفاده از بیت‌المال به‌عنوان امانت الهی و حقوق عامه مردم تاکید کرد و نسبت به رفع مشکلات و تامین رفاه کارکنان فرماندارس سرعین قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بازدید از ساختمان در حال احداث دولت در سرعین، با تاکید بر تسریع در تکمیل ساختمان‌های دولت در نقاط مختلف استان، اظهارامیدواری کرد با تکمیل ساختمان دولت در سرعین و ایردموسی به مساحت چهار هزار مترمربع بخشی از نیاز این شهرستان به فضای اداری برطرف شود.

برچسب‌ها سرعین دولت الکترونیک اردبیل استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرعین دولت الکترونیک اردبیل سرعین دولت الکترونیک اردبیل استانداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری موضوع صنایع‌دستی را بیش از همه دربردارد، گفت: صنایع‌دستی اقتصادی کاملا وابسته به مردم است و می‌تواند شعار سال و فرامین رهبری را به طور خاص پوشش دهد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از این حوزه خصوصا در زمینه صادرات مهم است، گفت: اگر در مباحث متعدد از حمایت‌های مالی و معنوی بتوانیم حمایت دولت و سایر دستگاه‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش جزو مباحث مهم است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش را حمایت کنید تا بتوانیم با ارتقای جایگاه صنایع‌دستی جهش تولید را با مشارکت مردم رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد