Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:47:25 GMT

کاهش ارزش بیت کوین به کمترین میزان 18 ماه گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۱۷۰

کاهش ارزش بیت کوین به کمترین میزان 18 ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصادی بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، امروز قیمت بین کوین به کمترین میزان 18 ماه گذشته رسید، دیگرتوکن های ارز مجازی هم با کاهش ارزش مواجه شدند.

بر اساس این گزارش ارزش بین کوین امروز صبح دوشنبه به کمتر از 25 هزار دلار در هر توکن افت کرد.

قیمت بیت کوین امسال 43 درصد از بیشترین قیمت خود 49000 دلار در ماه مارس عقب نشینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش بیت کوین 12 هفته متوالی است که کاهش ارزش داشته است.

این روزها سرمایه گذاری روی ارزهای مجازی بسیار ریسک پذیر شده است به طوری که جانت یلن رئیس فدرال رزو آمریکا به طعنه گفته است کسانی که می خواهند دریافتی دوران بازنشستگی خود را روی ارزهای مجازی سرمایه گذاری کنند کار بسیار پرریسکی است.

روی هم رفته سرمایه گذاری در ارزهای مجازی طی 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

تحلیلگران می گویند، قیمت ارزهای مجازی از فضای ناپایدار اقتصادی کشورها رنج می برند در حالیکه تورم در آمریکا و دیگر کشورها روبه افزایش است، میل سرمایه گذاری در این بخش هم بسیار کمتر شده است. در سوی دیگر برخی معتقدند که اگر شرایط ژئوپولوتیکی به آرامش برسد، تقاضا برای ارز مجازی بیت کوین بیشتر خواهد شد.

امروز ارزش اتریوم هم 8 درصد افت داشته و به قیمت 1340 دلار معامله می شود که کمترین میزان طی 15 ماه گذشته است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیت هزار دلار دلار توکن سرمایه گذاری ارزهای مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۲۰ تومانی به ۱,۹۵۵ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۷ درصد) به ۱,۹۴۰ رسید.

 بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۳.۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۳ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین