Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@03:41:10 GMT

ریزش ۳۰۰ صفحه شیشه بر روی جوان ۳۰ ساله در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۲۰۵

ریزش ۳۰۰ صفحه شیشه بر روی جوان ۳۰ ساله در مشهد

آتش نشانان شهر مشهد موفق شدند بعد از ۱۲۰ دقیقه عملیات نفسگیر فرد گرفتار در لابلای جام های شیشه را نجات دهند.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از عملیات نفسگیر و طاقت فرسای ۱۲۰ دقیقه‌ای آتش نشانان برای نجات یک فرد گرفتار در لابلای جام های شیشه در این شهر خبر داد.  رضایی با اعلام این خبر گفت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش جام های شیشه بر روی یک فرد در یک منزل و گرفتار شدن وی در لابلای آوار شیشه، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های ۳۸،۵۴،۱،۸،۲۸ را به محل حادثه در خیابان مسلم شمالی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، جوانی حدود ۳۰ ساله به دلیل نامشخصی حین تردد از لابلای جام های شیشه در داخل حیاط یک منزل مسکونی که به انبار نگهداری جام های شیشه تغییر کاربری پیدا کرده بود به دلیل ریزش بیش از ۳۰۰ عدد از انواع جام های شیشه ای ۴و۶ میل به طرز عجیبی در لابلای شیشه ها گرفتار که با توجه به حساسیت حادثه، آتش نشانان در عملیاتی ۱۲۰ دقیقه ای ضمن مهار و ایمن سازی جام های شیشه ریزش کرده بر روی این فرد، این جوان را زنده نجات داده و برای سیر مراحل درمان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد آتش نشانی جام های شیشه آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد

سارقی که با مسموم کردن افراد کهن سال اموال آن ها را در هسته مرکزی مشهد به سرقت می برد،پیرمردی را با نوشیدنی های سمی به قتل رساند.

به گزارش خراسان، ماجرای سرقت های سمی هنگامی در خیابان های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) لو رفت که چند نفر از افراد کهن سال طعمه جوانی شدند که به آن ها نوشیدنی سمی تعارف کرده بود. طولی نکشید که در میان سرقت های مذکور پیرمردی حدود 85 ساله نیز بر اثر نوشیدنی های سمی وضعیت وخیمی پیدا کرد و به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از این نوع نوشیدنی در حالی به کما رفت که اموالش نیز مورد دستبرد قرارگرفته بود.

از سوی دیگر اقدامات درمانی برای نجات پیرمرد به نتیجه نرسید واو جان خود را از دست داد. این اقدامات تبهکارانه در حالی رخ می داد که با دستور قاضی شعبه 301 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد،تلاش گسترده ای از سوی نیروهای انتظامی برای دستگیری عامل یا عاملان سرقت های سمی آغاز شده بود و عوامل انتظامی موفق شدند سارق مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 با هماهنگی های قضایی،بررسی های تخصصی درباره جنایت سمی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار