Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با بیان این که جوانان انقلابی باید دژ مستحکمی را در برابر تهاجمات فرهنگی تشکیل دهند، تاکید کرد: هیئت رزمندگان اسلام می تواند پرچمدار مبارزه با شبیخون فرهنگی شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در نشست هم اندیشی با هیئت رزمندگان اسلام ضمن تبریک ایام معنوی دهه کرامت و ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا را به همه شیعیان، خاطرنشان کرد :هیئت رزمندگان اسلام یک جریان معنوی و پیرو و عجین با آموزه ها و مکتب اهل بیت (علیهم السلام ) است که نقش موثری در مدیریت جریان انقلابی فعال در دیگر هیئت ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایام سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، با بیان این که امروز هرچه داریم از امام عظیم الشان و تداوم آرمان های آن امام بزرگوار با رهبری خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای است، افزود: انقلاب اسلامی ایران که بر اساس میراث الهی آل الله با نهضت امام خمینی به پیروزی رسید امروز درخت تنومندی است که از ثمره آن در حوزه های مختلف بویژه در مقابله با الحاد و زورگویی استکبار جهانی می توان بهره برد.

حسینی پور با بیان این که مازندران با توجه به سابقه و دیرینه ای که در راستای آشنایی با معارف اهل بیت و ترویج آموزه های آل الله دارد، از این دیوار مستحکم باید در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان که روز به روز در حال افزایش است استفاده کند، اظهار داشت: یکی ازتاریخی ترین و موثرترین تصمیمات مجلس خبرگان رهبری انتخاب رهبر بزرگ جمهوری اسلامی ایران در 24 ساعت پس از رحلت امام خمینی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون 33 سال با صلابت، خردمندی و فرزانگی در راه امام و صیانت از انقلاب در برابر جریان های جهانی معاند ایستادگی کردند.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این که هیئت رزمندگان اسلام یک تشکل و گفتمان در راستای تقویت جریان انقلاب و جریان دینی برگرفته از دفاع مقدس است، بیان کرد : در استان مازندران به شدت با کاهش جمعیت مواجه هستیم و از طرفی مهاجرت به استان مازندران به شدت بالاست لذا با توجه به دغدغه رهبری معظم انقلاب در خصوص افزایش جمعیت؛ جریان های انقلابی به شکل ویژه ای باید در این راستا برای آگاهسازی جامعه به میدان بیایند.

حسینی پور با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان اسلام مسئولیت مهمی دارد و یک دژ محکم در مقابل تهاجمات فرهنگی در همه ابعاد است، گفت: در جهاد تبیین؛ هیئت رزمندگان استان رسالت بزرگی را بر دوش دارند و فلسفه وجودی هیئت رزمندگان اسلام یعنی دژ محکم در مقابل تهاجم فرهنگی و در شهرستان های مازندران می بایست تمامی نیروهای ارزشی دفاع مقدس و فرزندان شهدا پرچمدار هیئت رزمندگان اسلام باشند تا دژ محکمی در مقابل تهاجمات فرهنگی شوند.

وی با بیان این که باید از وجود جوانان دهه شصتی به عنوان ظرفیتی مهم در هیئت رزمندگان اسلام استفاده کنیم تا جبهه مستحکم تری شکل بگیرد، یادآور شد: در حوزه های فرهنگی باید اثباتی عمل کنیم چرا که با اقدامات سلبی نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

استاندار مازندران تاکید کرد: هیئت رزمندگان اسلام می تواند پرچمدار مبارزه با شبیخون فرهنگی شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران استاندار مازندران رزمندگان اسلام هیئت رزمندگان اسلام تهاجمات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است