Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:18:41 GMT

سه کارگاه بزرگ صنایع‌دستی در یاسوج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۳۴۶

سه کارگاه بزرگ صنایع‌دستی در یاسوج افتتاح شد

به گزارش ایرنا، سعید طالبی پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: برای ایجاد این ۳ کارگاه بزرگ صنایع‌دستی حدود پنج میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص داده‌شده است.

وی افزود: با افتتاح این کارگاه‌های تولیدی برای حدود به ۳۰ هنرمند صنایع‌دستی شغل ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی پور تصریح کرد: این سه کارگاه به نمایندگی از حدود به ۵۰ کارگاه صنایع‌دستی استان افتتاح‌شده که نویدبخش رونق تولید همراه با اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، رونق فروش محصولات صنایع‌دستی و ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه کاری این اداره کل در سال ۱۴۰۱ است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ایجاد کارگاه‌های بزرگ صنایع‌دستی قابل‌تقدیر است.

نادیا صداقت افزود: رونق صنایع‌دستی کمک بزرگی به اشتغال‌زایی حوزه بانوان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سرمایه‌گذاری‌های خرد مانند هزینه سرانه خدمات های صنایع‌دستی نقش بسزایی در اشتغال‌زایی روستاها دارد.

محسن ضامن‌ فر افزود: ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنایع‌دستی استان وجود دارد که با حمایت از هنرمندان این حوزه شکوفا می‌شود.

وی تصریح کرد: از ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان توسط دولت حمایت می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صنایع دستی استان اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم