Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:40:53 GMT

بیل‌زدن و جمع‌آوری زباله در انتظار مدافع وستهام

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۳۵۶

بیل‌زدن و جمع‌آوری زباله در انتظار مدافع وستهام

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که انتشار ویدیوی جنجالی کورت زوما باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن شد. کورت زوما در این ویدیو به یکی از گربه هایش لگد محکمی زد و این اقدام پس از علنی شدن، باعث شد مدافع فرانسوی وستهام تحت هجمه شدید قرار بگیرد.

 

باشگاه وستهام زوما را 250 هزار پوند(300 هزار یورو) که بخشی از دستمزد او بود، جریمه کرد، دو گربه وی به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند و این پایان کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدیداس که تا پیش از این اسپانسر کورت زوما بود، اعلام کرد که این بازیکن از این پس ورزشکار این شرکت محسوب نمی شود. این تنها بخشی از هجمه هایی بود که بعد از این اتفاق برای مدافع فرانسوی رخ داد.

یوآن، برادر کورت زوما که خودش این فیلم را گرفته و به اتهام همدستی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود، هفته گذشته نیز در دادگاه تیمز در شرق لندن حاضر شد و اعتراف کرد که به برادر بزرگترش کمک، تشویق، توصیه یا تحریک به ارتکاب جرم کرده است.

 

همچنین خود کورت زوما نیز در این دادگاه حاضر شد و به آزار و اذیت گربه ها اعتراف کرد. 

حکم زوما اخیرا اعلام شد و بر این اساس، مدافع وستهام به 12 ماه خدمات اجتماعی و محرومیت از نگهداری از گربه به مدت ۵ سال محکوم شد. او باید 180 ساعت مشغول خدمات اجتماعی شود و به او و برادرش اطلاع داده اند که باید کارهایی که می تواند شامل بیل زدن، جمع آوری زباله، نگهداری از زمین، نقاشی یا مقابله با گرافیتی باشد را در ملا عام انجام دهند.

این به آن معناست که زوما باید برای انجام 180 ساعت خدمات اجتماعی خود، درست در آغاز فصل جدید فوتبال، جلیقه زرد بپوشد.

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کورت زوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح

خواب ظهرگاهی باربر هندی درون سه چرخه در شهر کلکته/ رویترز خانه ای در شهر رفح در جنوب نوار غزه که در اثر حملات هوایی اسرائیل آسیب جدی دیده است./ رویترز کودکان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه در حال حمل آب به خانه هایشان هستند./ رویترز دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس در شهر آستن ایالت تگزاس آمریکا/ آسوشیتدپرس فوران آتشفشان کوه "روانگ" در اندونزی/ خبرگزاری فرانسه بلایی که خشکسالی بر سر شالیزارهای برنج در فیلیپین آورده است./ رویترز ساختمان یک موسسه آموزشی در بندر اودسا اوکراین پس از حمله موشکی روسیه/ رویترز تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در حمایت از مردم فلسطین/ رویترز موج گرمای کم سابقه هوا در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز کارگران موزه لوور در شهر پاریس فرانسه یک نقاشی از "اوژن دلاکروا" تحت عنوان "آزادی هدایت مردم" را آویزان می کنند./ زوما دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا آمریکا. دهها دانشجو بامداد سه شنبه با تسخیر ساختمان " همیلتون" این دانشگاه در آنجا موضع گرفته بودند که با دخالت پلیس همه آنها دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند./ زوما ماکت یک ساندویچ " هات داگ" در میدان تایمز نیویورک/ زوما پیوستن دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت به جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه های آمریکا بر ضد اسرائیل/ زوما دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی در شهر تامپا در ایالت فلوریدا آمریکا/ زوما ربات سگ در فروشگاهی در نانجینگ چین/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد