Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر برگزار می‌شود گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی در منطقه گردشگری لاله‌زار بردسیر آماده میزبانی از گردشگران هستند.

فریدون فعالی با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر روز جمعه 27 خردادماه سال جاری درسایت گردشگری این منطقه برگزار می‌شود اظهار کرد: مراسم آغازین این جشنواره روز پنجشنبه 26 خردادماه جاری در گلزار شهدای کرمان و در قالب عطر افشانی و گلاب‌پاشی مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین قبور شهدای ۸سال دفاع مقدس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه این جشنواره در سال‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بوده است افزود: انتظار می‌رود امسال نیز شاهد حضور گسترده علاقمندان به طبیعت در منطقه گردشگری لاله‌زار باشیم.
او با بیان اینکه با همکاری مشترک نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان فرمانداری، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد بردسیر و همچنین دیگر دستگاه‌های مرتبط زمینه برای حضور حداکثری مردم و معرفی هرچه بهتر این منطقه گردشگری فراهم شده است بیان کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر آورده اقتصادی، موجب بسترسازی مناسب فرهنگی برای مردم و گردشگران می‌شود.
فعالی با اشاره به اینکه خانه‌های بوم‌گردی منطقه گردشگری لاله‌زار بردسیر آماده میزبانی از گردشگران هستند افزود: خوشبختانه تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای اجرای تورهای گروهی اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه برپایی آیین گلاب‌گیری، عرضه و فروش محصولات و تولیدات سنتی و محلی از برنامه‌های جنبی این جشنواره در بردسیر خواهد بود خاطرنشان کرد: در این روز برگزاری جشنواره، اجرای غرفه‌های صنایع‌دستی، برنامه‌های خاص ورزشی از جمله پرواز با پالاگرایدر، قایق‌رانی، طناب‌کشی، مسابقات بومی و محلی و برپایی سیاه چادر عشایری را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لاله زار گلاب گيري استانی فرهنگی و هنری لاله زار بردسیر منطقه گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود