Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@21:25:28 GMT

شهرام ناظری کنسرت برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۲۶۵۰

شهرام ناظری کنسرت برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان‌های شهرام ناظری، اجرای زنده دیگری روز دوم تیر در شهر کاشان برگزار می‌شود.

شهرام ناظری که اسفند سال گذشته از تازه‌ترین آلبوم خود به نام «خنیاگر» با موسیقی مسعود خضری در موزه موسیقی رونمایی کرده بود، در کنسرت پیش رو که به نوعی ادامه تور کنسرت‌های شهرستان شوالیه آواز ایران است، قطعاتی از آثار منتخب خود را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده که چندی پیش در مراسم جایزه حکیم نظامی نشان عالی یونسکو را دریافت کرده بود، طی هفته‌های اخیر تصمیم به برگزاری مجموعه کنسرت‌هایی در شهرهای کشور کرده که از جمله آن می‌توان به برگزاری کنسرت در شهر اصفهان اشاره کرد.

به نظر می‌آید این خواننده برای برگزاری کنسرت در پایتخت نیز برنامه ریزی‌هایی را انجام داده باشد که هنوز درباره جزییات این کنسرت‌ها اطلاع رسانی انجام نشده است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1640963

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرام ناظری کنسرت موسیقی موسیقی سنتی خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094596

دیگر خبرها

  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران