Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عابدزاده در بازی مقابل الجزایر اشتباهات زیادی داشت...

شب گذشته ما شاهد عملکردی عجیب و غریب از سوی امیر عابدزاده بودیم.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران شب گذشته مقابل الجزایر با نتیجه 2-1 شکست خورد و در این دیدار ما شاهد اشتباهات عجیبی از سوی خط دفاعی و دروازه بان تیم ملی ایران بودیم. در بازی های گذشته دراگان اسکوچیچ از امیر عابدزاده به جای علیرضا بیرانوند استفاده کرده و ظاهرا اسکوچیچ این روز ها امیر عابدزاده را به عنوان دروازه بان اصلی تیم خودش می بیند اما عملکرد این بازیکن در بازی های اخیر این تصمیم اسکوچیچ را زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اشتباه عجیب این دروازه بان مقابل کره که بگذریم به بازی شب گذشته می رسیم. از مهار های دو ضرب و نامطمئن گرفته تا چرخش عجیبی که این دروازه بان روی گل دوم تیم داشت، خلاف جریاناتی که از بیرون از تیم ملی به فضای مجازی القا شده است ما شاهد امیر عابدزاده دیگری درون زمین بودیم. این روز ها دو امیر عابدزاده وجود دارد، امیر عابدزاده که برخی رسانه ها تحویل مخاطب هایشان داده اند و به عنوان جایگزینی برای احمدرضا تلقی می شود و به دلیل سمبلیک بودن حضورش در تیم ملی معتقدند باید در جام جهانی هم برای تیم بازی کند و از سوی دیگر یک امیر عابدزاده که درون زمین می بینیم و اشتباهات عجیبی هم در آستانه سی سالگی از او سر می زند. ظاهرا فشار های رسانه ای باعث شده اند که امیر عابدزاده هم خودش در خلوت خود به دنبال انجام کارهای شاخص درون زمین باشد و به همین خاطر ما شاهد این قضیه هستیم که عابدزاده هم به نوعی شکل دروازه بانی خود را گم کرده است.

زمانی که رسانه ها توقع را از بازیکنی بسیار بالا می برند همه منتظر انجام کارهای شاخص و عجیب از او خواهند بود غافل از این که شاخص ترین کار در امر دروازه بانی، اشتباه نکردن و مطمئن بودن است اما ظاهرا امیر عابدزاده درگیر سندروم بزرگ نمایی های رسانه ای شده است.

شکل الگوگیری در پست دروازه بانی مقوله پیچیده ای است چرا که حساسیت این پست با پست های دیگر تفاوت های بسیاری دارد و به همین دلیل هم است که معمولا دروازه بان هایی در فضای اطراف خود به دروازه بانی موفق تبدیل می شوند که شکل بازی خاص و استایل منحصر به فرد خود را دارند. به همین خاطر الگوگیری از پدیده تکرار ناشدنی ای مثل احمدرضا عابدزاده، امیر عابدزاده را در آستانه 30 سالگی در قامت یک دروازه بان کم تجربه به ما نشان می دهد که بازی هایش سرتاسر از تصمیمات احساسی و شو آف است.

 

اخبار داغ 

روزگاری که تیم های فوتبال مهدکودک داشتند | از پسر گوگوش تا محمدرضا گلزار! هیچ کس در استقلال به گرد پای قلعه نویی نمی رسد جورجو کیه لینی: خطای من روی ساکا به نماد یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد ژرژ مندس خواهان جدایی آسنسیو از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر عابدزاده دروازه بانی دروازه بان ما شاهد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم