Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۶۲ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۲ بیمار جدید شناسایی شد.

او گفت: از این تعداد ۱ مورد از بیرجند و ۱ مورد از قائنات شناسایی شد.

شریف زاده گفت: در این مدت همچنین مورد جدیدی از فوت کرونایی در استان ثبت نشد و تعداد جان باختگان کرونا در استان همان هزار و ۴۴۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر دانشگاهی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: خوشبختانه بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و بدحال نداریم.

همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۸۶ هزار و ۶۰۹ نفر واکسن نوبت اول، ۵۳۰ هزار و ۸۹۲ نفر واکسن نوبت دوم و ۲۲۱ هزار و ۹۸۶ نفر واکسن نوبت سوم و ۵۵۰ نفر نوبت چهارم واکسن را دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسیناسیون کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی