Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:30:01 GMT

قتل هولناک پسر جوان به خاطر اهانت به بزرگ طایفه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۳۲۰

قتل هولناک پسر جوان به خاطر اهانت به بزرگ طایفه

آفتاب‌‌نیوز :

دهم فروردین پارسال گزارش یک درگیری مرگبار به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری در حوالی تهرانسر رخ داده و فردی که جانش را از دست داده بود پسری ۲۷ ساله به نام بشیر بود. او اهل کشور افغانستان بود که در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت کارگری می‌کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که وی با ۳ نفر از هموطنان خود درگیر شده و با ضربات چاقوی آن‌ها به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هویت ضاربان فراری شناسایی و مشخص شد که انگیزه آن‌ها انتقام‌جویی از مقتول بوده است. ضاربان کینه‌جو روز حادثه به سراغ هموطن خود رفته و با ضربات چاقو جان وی را گرفته بودند. در این شرایط عاملان این درگیری مرگبار تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که یکی از آن‌ها مدتی بعد از حادثه دستگیر شد. او قبول داشت که در درگیری حضور داشته، اما مدعی بود که ضربات چاقو را نفر دوم به مقتول زده است. نفر دوم و سوم این دعوا پس از جنایت به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده و به افغانستان فرار کرده بودند. این دو نفر تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه چند روز قبل خبر رسید که یکی از این دو نفر مجددا به ایران بازگشته و در حال کارگری است. با این سرنخ متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها عنوان کرد که قاتل اصلی نفر سوم است.

وی گفت: مقتول چند وقت قبل از آنکه به قتل برسد، در افغانستان به یکی از بزرگان طایفه اهانت و توهین کرده بود. این اتفاق باعث شده بود تا من و ۲ نفر از همشهریانم از او کینه به دل بگیریم. حتی قبل از قتل او را در یک مراسم عروسی دیدیم و به او گوشزد کردیم تا دست از بدگویی و توهین به بزرگ طایفه بردارد، اما همچنان به وی توهین می‌کرد و همین باعث می‌شد آتش کینه در دل ما روشن‌تر شود، اما من نقشی در قتل نداشتم. اگرچه در درگیری حضور داشتم و فحاشی کردم، اما ضربه‌های چاقو را نفر سوم که هم‌اکنون فراری است به مقتول زد.

۲ متهم این پرونده با دستور قاضی محمد جواد شفیعی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای بازداشت سومین متهم این پرونده که فراری است و به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده، ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی